ben met iemand samen die nog niet gescheiden is

winniethepooh32
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Ja

ben met iemand samen die nog niet gescheiden is

#1 , 26 mei 2017 21:11

geachte

ik heb als 2 jaar relatie met iemand die nog helemaal niet gescheiden is hij zegt wel dat hij mee bezig is e'n hij is al drie keren voorkomen met haar maar die vrouw weigerd de scheiding ze hebben twee kinderen en de vrouw heeft al twee keren geweigerd en de derde keer heeft ze voorwaardelijk gezegt als ze de helf van het huis krijgt maar die wonen nog steeds samen gaan ze scheiden of niet ik heb de bewijzen niet gezien hij kan zoveel zeggen wat hij wilt maar uiteindelijk trap ik erin en hij zei dat ik de vrouw van zijn leven ben pfff ben radeloos echt ik weet niet wat ik moet geloven

met vriendelijke groetjes

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
eylis
Berichten: 8840

#2 , 26 mei 2017 21:27

en wat is je vraag?

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 26 mei 2017 22:09

Niet helemaal gescheiden.....
kan je dan half gescheiden zijn?
Hij is dus nog gewoon gehuwd....
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

winniethepooh32
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Ja

#4 , 26 mei 2017 22:14

hij is helemaal niet gescheiden
die vrouw woont nog bij hem
terwijl hij nog bij haar is
blijft hij ook bij mij en hij slaap ook bij mij

Franciscus
Berichten: 38592

#5 , 26 mei 2017 22:49

Gezien ze nog samenwonen is echtscheiding wegens beide andere woonplaats dus al niet van toepassing - is normaal binnen de 6 maanden geregeld.
(EOT)
Zal dus om een EOO
https://www.belgium.be/nl/familie/koppe ... tscheiding

Gezien er blijkbaar nog niets geregeld is...
Misschien iemand aan het lijntje gehouden?......

Vraag eens waar het is voorgekomen... en het rolnummer.

winniethepooh32
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Ja

#6 , 27 mei 2017 00:24

zij wild eerst de helft van huis hebben dan vertrekt ze pas

winniethepooh32
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Ja

#7 , 27 mei 2017 00:31

pas op in hun huwelijk zijn ook die kinderen bij getrokken een van drie en een van acht he das niet simpel he

eylis
Berichten: 8840

#8 , 27 mei 2017 08:26

maar wat is nu eigenlijk je concrete vraag?

winniethepooh32
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Ja

#9 , 27 mei 2017 11:08

kan het lang duren voordat ze gescheiden zijn ??

eylis
Berichten: 8840

#10 , 27 mei 2017 12:23

met de info die je geeft (en in feite is van wat deze persoon je vertelt, niets op papier bevestigd) kan het gewoon nog heel je verdere leven zo verder gaan... de mens is niets eens feitelijk gescheiden van zijn vrouw en dat doen toch de meeste mensen als ze uit elkaar willen én al een nieuwe vaste relatie hebben van 2 jaar.

denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#11 , 27 mei 2017 12:40

Dit is iemand die van twee walletjes eet .
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

eylis
Berichten: 8840

#12 , 27 mei 2017 14:15

inderdaad, zeer waarschijnlijk, lowie en die mensen zijn meestal niet geneigd om iets te veranderen aan hun situatie omdat het hen qua inspanning, het meeste voordeel oplevert bij het minste nadeel....

winniethepooh32
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Ja

#13 , 28 mei 2017 00:05

ik heb hem eens op de feiten geduwd gehad en hij zei van ik slaap apart van zijn vrouw ze zijn gescheiden van bed maar er is wel twee kinderen in het spel he maar hij zei dat de scheiding wel aan de gang is want de vrouw wilt de helft van het huis hebben en als ze de deel heeft zou ze vertrekken

winniethepooh32
Topic Starter
Berichten: 7
Juridisch actief: Ja

#14 , 28 mei 2017 00:12

hij wil scheiden maar de vrouw zit altijd dwars
en er zijn kinderen bij getrokken
zou het na vechtscheiding leiden ??
of gaat er helemaal niks gebeuren ?
en hij wacht nu een telefoon van de notaris van hem hoeveel ze haar moet uitbetalen
duurt het zolang om uit te zoeken van de uitbetaling voor de vrouw ??
want 30 maart zijn ze voor de derde keer voorgekomen op de rechtbank in tongeren en de vrouw zei ja van de scheiding maar met voorwaardelijk.

eylis
Berichten: 8840

#15 , 28 mei 2017 09:41

beste, dit is een juridisch forum. Om info te kunnen geven, moeten we beschikken over formele én rechtstreekse informatie. We kunnen het verloop van een scheiding van een huwelijk waar je zelf geen deel van uitmaakt niet inschatten. Je hebt de informatie immers uit tweede hand en je hebt geen officiele papieren gezien. We kunnen je daar onmogelijk een verloop van de gebeurtenissen voorspellen. alles is mogelijk: dat hij over een maand vlotjesen goed en wel gescheiden is, maar ook een vechtscheiding die maanden duurt, een verdeling en verkoop van het huis die meer dan een jaar aansleept en jarenlang toestanden en procedures mbt de omgangsregeling en alimentatie voor de kinderen. en dan kunnen de kinderen zelf ook nog onder invloed van parentale alienatie jarenlang problematisch gedrag vertoenen; Maar dat kunnen we allemaal niet inschatten.

Terug naar “Echtscheiding”