Vader komt het vonnis met opzet niet na. Wat nu ?

lolita85
Topic Starter
Berichten: 85

Vader komt het vonnis met opzet niet na. Wat nu ?

#1 , 16 mei 2017 21:27

Beste,

Een aantal maanden geleden vond mijn ex het nodig mij weer voor de jeugdrechtbank te laten verschijnen ivm met een regeling voor ons kind.

Daar werd een nieuw vonnis opgesteld met vaste dagen, en ook met een aantal punten waar mijn ex zich aan moest houden.

Zo zou er ivm met het kind enkel communicate zijn met mij (de moeder van het kind) ivm met beslissingen.
Hij zou stoppen met mijn moeder te contacteren (iets wat mijn ex regelmatig deed omdat ik mij daaraan stoorde en ik de beslissingen moet maken als moeder van zijn kind, niet mijn moeder)

Sinds ik een nieuwe relatie heb heb ik enkel te maken met puur pestgedrag.

Zo is hij sinds het nieuw vonnis opgesteld is enkel via mijn moeder beginnen commiceren wanneer hij ons kindje niet kan komen ophalen, of wanneer ze ziek is.

Hij is het haar van ons meisje begin kortknippen zonder mij erover in te lichten. Elke week wordt een stuk afgeknipt.
Hij geeft alle kledij die ik meegeef teruggepropt en vol vlekken terug (iets wat zijn advocaat hem expleciet verbood)
En heeft hij geweigerd ons kindje om moederdag met mij door te brengen terwijl ik vriendelijk aanbood ze zelf op te pikken en terug af te zetten ...

Ik ben ten einde raad en weet niet goed meer wat gedaan, maar het wordt steeds erger.

Wat moet ik aanvangen ? Weer via de advocaat gaan ? Hij houdt geen enkele rekening met het vonnis, dat terwijl hij zelf weer naar de rechtbank stapte.

Ik ben ten einde raad, alle tips is welkom !

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lolita85
Topic Starter
Berichten: 85

#2 , 17 mei 2017 11:21

Graag wat help ? Zou erg geapprecieerd zijn !

Franciscus
Berichten: 38603

#3 , 17 mei 2017 23:00

Aangifte doen bij politie en dat elke maal herhalen.
Zo start u een dossier op.
Sociaal onderzoek vragen ...ga met de jeugddienst van uw lokale politie praten.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”