Akte niet geaccepteerd / verdeling, verhuis meubels

Miekemarieke1
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Akte niet geaccepteerd / verdeling, verhuis meubels

#1 , 23 apr 2017 06:11

:evil:
Tot de verkoop van het appartement mocht men ex men meubels gebruiken omdat zijn zijn er niet zou onder leiden.
Nu verkocht , in de akte opgemaakt door notaris waar men lijst van toegewezen en overeenkomend is opgemaakt met ex aanwezig.

Heeft hij toch mijn zetel en 4 stoelen van eetplaats meegenomen en dit was niet schriftelijk aangegeven.

Moet men ex de akte naleven , wat ik ook verwacht en deze terug bezorgen of een som overmaken vd waarde meubels ?
Kan de notaris hier zijn reclamatie / wetten meegeven aan de ex om alles terug te krijgen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Miekemarieke1
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#2 , 24 apr 2017 09:02

:evil:
Tot de verkoop van het appartement mocht men ex men meubels gebruiken omdat zoontje er niet zou onder leiden om in een leegstaande woning te verblijven.
Nu verkocht , in de akte opgemaakt door notaris waar men lijst van toegewezen en overeenkomend is opgemaakt met ex aanwezig.

Heeft hij toch mijn zetel en 4 stoelen van eetplaats meegenomen en dit was niet schriftelijk aangegeven.

Moet men ex de akte naleven , wat ik ook verwacht en deze terug bezorgen of een som overmaken vd waarde meubels ?
Kan de notaris hier zijn reclamatie / wetten meegeven aan de ex om alles terug te krijgen?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”