One night stand zwangerschap

Carinajohanna1992
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

One night stand zwangerschap

#1 , 30 mar 2017 07:12

Even een vervelende situatie. Ik ben in juli 2013 bevallen van een dochter op 39 weken.
Ik had in november een one night stand. En daarbuiten nog sex met een andere kerel de ik nam de pil maar geraakt toch zwanger. De one night stand kwam erachter dat ik zwanger was en zei me een papier op te stellen omdat hij niets met het kind te maken wilt hebben. En er dus zeker niet voor wou betalen. Dit papier is nu opgemaakt geweest in juni 2013 en daar staat als ik het nu lees enkel mijn wensen in. Wel met vanonder gelezen en goedgekeurd wat al niet klopt als dit over mijn personelijk wensen zou gaan. Nu dwingt hij tot een dna test. Mijn dochter is in 2016 erkent door de papa van een 2de kindje. Hij is er wel altijd voor ons geweest. Wat kan de one night stand me maken? Dreigt met een rechtzaak (heeft geld genoeg) maar ben ik verplicht een dna onderzoek te laten doen? Dochter is ondertussen bijna 4 jaar ....

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38587

#2 , 03 apr 2017 11:03

Uw kind is erkend door een andere vader.
Deze heeft bezit van staat
Er is door hem al geen contact van 4 jaar en door hem gewild.

Zie net vonnis van rechtbank Brussel ....

Hij heeft zelf document getekend waarin hij afstand doet - op zich niet wettig ALS hij al de vader is - kan ook de andere partner zijn geweest.
Laat hem maar naar de rechtbank trekken .... u kan vanaf dan ook alimentatie vragen met terugwerkende kracht ...
Ik zou er zelf niet over beginnen en zeker geen uitspraken in die richting doen of over omgangsrecht.

Het feit dat er een document is is natuurlijk ook een begin van 'mogelijk' bewijs maar zeker geen slapende honden wakker maken.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”