Eisen ex

Raicoc
Topic Starter
Berichten: 4
Juridisch actief: Nee

Eisen ex

#1 , 20 mar 2017 09:45

Hallo

In december hebben we beslist er een punt achter te zetten, we hebben samen een kindje en een woning.

Nu eist mijn ex:
200 euro onderhoudsgeld ( ze verdient maar 250 euro minder / maand)
100 euro geld voor het kind + kindergeld en domicilie
Zij wil mijn dochter opvangen, ik zou haar 1 weekend om de 2 weken krijgen.
Ik zie mijn kind doodgraag, maar zij en haar advocaat pleiten dat een kind van die leeftijd nood heeft aan de moederfiguur ...
Ex gaat met niets akkoord, houdt alles tegen en verzint zelf mishandeling met tussenkomst politie om zo mij in diskrediet te brengen !

Ik kan perfect instaan voor mijn kind co ouderschap maar mama weigert dit.
Tijdelijk via de rechtbank 3 /3, de rechter adviseerde om al de periode al s te verlengen naar week / week. Ik heb hiervoor een schema opgemaakt maar ex / haar advocaat reageren hier zelf niet op !
Kan dit zomaar allemaal

Bijkomstige vraag, ik heb ondertussen iemand anders leren kennen ( benoemde kleuronderwijzeres). Zij kan mee instaan voor de opvang van men dochter in de vakantie ... ( naast de grootouders).
Ziet een rechter dit positief in, of eerder negatief dat een partner zo snel terug iemand anders heeft ?

Bedankt voor de feedback

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding