familierechtbank

pipooken
Topic Starter
Berichten: 15

familierechtbank

#1 , 12 mar 2017 19:36

Ik ben al 8 jaar gescheiden met gedeeld co-ouderschap en verblijf met 2 kinderen van 13 jaar en 11 jaar
8 jaar werkt ex al tegen. Zo werken we met een kindrekrning die alle kosten van de kinderen moet betalen ( dus elk 50 %) vande kosten kinderen.

Wat is het probleem ? IK vraag al 8 jaar overleg hierover, communicatie maar ze haalt zonder overleg geld van de rekening ; de bewijzen zitten wel in de valies van de kinderen.

Ik heb haar een mail gestuurd dat ze op 8 jaar nog geen enkel overleg of telefoon geweest is over de opvoeding/ kosten kindreren !

Ze zegt dat er in het vonnis niet vermeld staat dat er geen overleg moet zijn over de kosten/kindrekening dus ze doet maar ?


Nu dreigt ze terug naar de rechtbank te stappen als ik nog eens een mail stuur om te "overleggen in belang van de kinderen" ! ( met de vermelding dat ze egoistisch gedrag al 8 jaar)

De kinderen maken zich zorgen en eigenlijk zijn ze deze situatie beu !


Wat kan ik doen ? Wat kan mijn ex in het slechte geval bekomen ?


Alvast bedankt voor de reacties.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding