Verzetvonnis na verstekvonnis

Damilner
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Verzetvonnis na verstekvonnis

#1 , 12 mar 2017 16:25

Hoi allemaal
Mijn vrouw is bij verstek veroordeeld tijdens een zitting op de fzmillierechtbank.
Afgelopen vrijdag kreeg ik een deurwazrdersexploot dat ze verzet aantekend.
De zaken waar ze voor veroordeeld werd bij verstek laat ze voor wat het is. Ze wil enkel aan het vonnis een omgangsregeling bij aan toevoegen.
Ze wil de kinderen om de twee weken een weekend zien. Het is zo dat ze in 3 maanden geen enkele poging ondernomen heeft om de kinderen te bezoeken.
Ze is hier vertrokken om te gaan inwonen bij haar nieuwe vriend. Deze man heeft reeds 2 kinderen die in bilocatie leven bij hem.
De ex is ambtshalve geschrapt en zou volens de deurwazrdersexploot geen beroep hebben. Zij werkt gewoon maartikel uiteraard in het register is daar niets van terug te vinden.
Het is zo dat ze de kinderen nu vraagt om de twee weken een weekend. Door enkel een exploot te sturen naar mij gaat zij ervanuit dat het Verstek weg gedaan wordt.
Is dit zo?
Zou moet ook reeds betalen voor de kinderen dit weigert ze in alle talen.
Alle onderhandelingen via de raadsman worden door haar niet nageleefd.
Ze is niet in staat om de kinderen te komen halen, heeft geen slaapgelegenheid voor hen.
Kan ik via de advocaat omgangsrecht vragen zonder de nieuwe vriend of niet? Dit is voor de kinderen uiteraard geen gezonde situatie. Zij willen wel naar mama maar willen niet naar de vriend met zijn kinderen.
Iemand die mij raad kan geven?
Mvg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Damilner
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#2 , 15 mar 2017 22:07

Niemand?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”