kindrekening

pipooken
Topic Starter
Berichten: 15

kindrekening

#1 , 08 mar 2017 20:15

Hallo

Ik ben al 7 jaar gescheiden en al 7 jaar maken we gebruik van een kindrekening om de kosten van de kinderen te betalen.
Maar al 7 jaar weigert ex hierover overleg te plegen; de bewijzen van kosten worden gewoon wekelijks meegegeven in de valies

Ik heb al 7 jaar via mails proberen duidelijk te maken dat ik graag overleg heb , zeker voor de duurdere aankopen ( schoenen, jassen)

In ons vonnis staat enkel vermeld dat beide ouders evenredig de kindrekening moeten voeden om de kosten van de kinderen te dragen.
( maw niks van overleg of detaillering van wat kan/mag)


Nu na 7 jaar , was ik het beu en in een mail gezet dat ik dan ook maar zonder overleg ( ik stuurde altijd een mailtje) aankopen zal doen en dat ik van dat egoistisch gedrag, zelf ziekelijk narcistisch gedrag beu ben en ook de kinderen...

Nu , deze week bij de wissel, wisten me de kinderen te vertellen dat ze bij haar advocaat geweest is en dat papa terug een rechtzaak mag verwachten !

Ik heb daar, na 7 jaar helemaal geen zin in dat het circus terug begint...en de kinderen ook niet.

Mijn oudste dochter vind het ook lastig en begint het beu te worden dat ze als "postbode" moet spelen...

Wat nu ? Wat kan mijn ex weer bekomen of voor wat kan ze me dagvaarden ?
Dat ik mails verstuur ( 5 tal per jaar) dat ze geen overleg pleegt en dat ze ik hierdoor egoistisch vind naar mij en de kinderen ?

Pff...weer bang afwachten ...


Alvast bedankt...

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding