Feitelijk gescheiden - huis verlaten

Knops Jetty
Topic Starter
Berichten: 3
Juridisch actief: Nee

Feitelijk gescheiden - huis verlaten

#1 , 07 mar 2017 14:16

ik ben op dit ogenblik feitelijk gescheiden sinds 2 jaar , ik woonde bij mijn vriend , maar ben nu terug bij mijn man , mijn domicilie staan hier niet , we hebben nu de echtscheiding ingezet en ik ben op zoek om iets te huren want ik moet van mijn man dadelijk buiten hier , hij dreigt met mij te doden .
kan dit ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
evgoeth
Berichten: 557
Locatie: Ten zuiden van Antwerpen

#2 , 07 mar 2017 15:16

Beste zelf een topic openen. Zo voorkom je dat beide zaken door elkaar lopen en je informatie krijgt die eigenlijk voor de andere bestemd is.

Franciscus
Berichten: 38596

#3 , 07 mar 2017 21:50

Dreigt me te doden.... is een strafbaar feit daar zou u best aangifte bij de politie voor doen. Als u het gesprek hebt opgenomen of nog een gesprek opnemen ( u neemt er zelf aan deel gezien het tegen u gezegd wordt) deze opnamen zeker meenemen naar politie.

Waarom staat uw adres niet bij uw echtgenoot? U bent dus op dit ogenblik niet meer feitelijk gescheiden gezien u terug samenwoont.
Feit dat u administratief anders anders gedomicilieerd bent is in feite fraude (en dus strafbaar).
Na 6 maanden feitelijke scheiding kan.kon men de echtscheidingsprocedure inzetten.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”