co ouderschap

bramito
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

co ouderschap

#1 , 22 jan 2017 13:03

mijn vriendin is gescheiden met 2 kinderen waaronder een meisje van 12 de kinderen moeten week in week uit naar de moeder of vader
het meisje wordt emotioneel mishandelt door de papa en zijn vriendin wat heel moeilijk te bewijzen valt maar de mama heeft toch al een paar bewijzen kunnen bemachtigen de moeder zou haar dochter graag voor altijd houden wat wettelijk voorlopig niet kan of ze zou zelf met de justitie in de problemen komen wat kan ze doen help aub een moeder in nood

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#2 , 22 jan 2017 13:47

Kinderen van 12 jaar hebben gehoorrecht op de familierechtbank, indien ze zelf een brief schrijft moet de rechter haar horen.
Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

bramito
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 jan 2017 18:48

ok maar waarom zei de advocaat tegen haar dat de rechtbank dat niet meer deed ik was er ook bij toen die dat zei ze had wel niet gesproken over een brief te schrijven waar kunnen we het adres vinden om die brief te zenden zelfs is mijn vriendin van evergem

Reclame

sloeberken
Berichten: 10285
Locatie: Erpe Mere

#4 , 22 jan 2017 22:36

Kennis is nog geen wijsheid, dit komt door de jaren.

Franciscus
Berichten: 38599

#5 , 13 feb 2017 20:38

Daar beslist de advocaat niet over hoor maar de familierechtbank (jeugdkamer).

Terug naar “Echtscheiding”