huis afkopen ???

jp01
Topic Starter

huis afkopen ???

#1 , 10 jan 2008 01:10

hallo,een 6 jaar geleden hebben ik en toenmalige vriendin een huis gekocht van het vhm,we zijn nooit getrouwd geweest en hebben een flinke dochter van 8j,onder tussen zijn we 3 j uiteen,ik heb 1j alleen gewoontnterwijl zij int huis woonde en de lening betaalde,nu is zij verhuist met haar nieuwe vriend en woon ik er al bijna 2j terug en betaal ik het verder,maar nu geeft het zo'n problemen met de belastingen enz,graag zou ik de lening van het huis op mijn naam alleen laten zetten maar zij wil niet verkopen,ondertussen is de waarde van het huis ook gestegen,bijna 2x zoveel als toen wij het kochten,wij hebben het gekocht voor een 104d€,een paar dagen is het huis naast ons verkocht voor 190d€,
wat kan ik doen om het huis toch op mijn naam te laten zetten en zodat ik er kan blijven wonen,we hebben nog een goede band met elkaar omwille van onze dochter,dank bij voorbaat

Reclame

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding