Ex partner BEWEERT dat ik geen co-ouderschap wil opbouwen !

lolita85
Topic Starter
Berichten: 85

Ex partner BEWEERT dat ik geen co-ouderschap wil opbouwen !

#1 , 28 dec 2016 09:35

Beste,

Zoals ik in andere topics geschreven heb zijn ik en mijn ex partner uit mekaar.
Laatste maal dat we naar de rechtbank moesten hebben we in goede termen besproken met mijn goedkeuring dat hij een overnachting mocht hebben.

De rechter stond niet bepaald aan zijn kant mits hij al na 6 maanden co-ouderschap eiste, terwijl hij ze daarvoor enkel 4 uur per week kreeg.

Nu is het zo dat we in goede termen waren, maar hij is opeens door invloed van zijn huidige partner echter zich heel anders beginnen gedragen.

Stoort mij niet, hij kan ons kind op afgesproken dag en uur komen ophalen en terugbrengen.
Hij heeft al meerdere keren geanulleerd waarop ik hem dan gewoon wat extra daagjes gaf op dagen hij ze wel kwam halen. Bij beze denk ik dat ik erg soepel was, er was totaal geen sprake van vijandigheid van mijn kant mits deze man mij koud laat en het nu echt enkel om het welzijn van ons kind draait voor mij.

Ik wacht al enkele maanden op de volgende uitnodigiging van de rechtbank, maar blijkt dat beiden ouders samen moesten overeenkomen wat regeling kindje betreft. Zo is me dat nooit duidelijk gemaakt.

Mijn ex kan mij wel contacteren om foto's van hem en zijn huidige partner te sturen samen met onze dochter, zijn partner stuurt mij zelfs welke zalf ik moet gebruiken (ik heb hem daarover gezegd dat OUDERS beslissingen nemen, en ik dat zou apprecieren)

Hij begon er een spel van te maken, en opeens krijg ik gisteren uit het niets een mail dat hij naar zijn advocaat stapt omdat ik NIET BEREID BEN TOT EEN AKKOORD TE KOMEN wat betreft opbouwend co-ouderschap.
Wat een grove leugen is, daar heeft mij NOOIT over aangesproken, maar beweert van wel !!
Heeft er geen enkel bewijs van !!!

Wel heb ik verschillende smsen waarin te lezen staat dat hij haar bepaalde dagen niet kan komen ophalen (zoals nu met nieuwjaar ook weer niet) en de dagen waarop hij ze niet komt halen krijgt hij meestal de daagjes extra bij een volgende ophaling !

Is dat niet getuigen van goede wil ?

Ik weet echt nergens van, en word nu beschuldigd van niet te willen meewerken terwijl ik tot nu toe enkel mijn goede wil getoond heb. Hij komt kindje altijd minstens 15 tot 45 minuten te laat ophalen elke week, daar zwijg ik altijd over.

Ook heeft hij een faillissement achter de rug en is nu werkloos.
Er is geen enkel evenwicht van zijn kant ...

Kan hij iets tegen mij doen zonder bewijs ?
Ik vind het sterk dat hij op deze manier handelt terwijl ik oprecht nergens van afweet en hij welk over andere dingen tegen mij kan communiceren, maar dit dan niet volgens hem !

Beste groeten.

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding