Vrouw verlaat de echtelijk woonst en laat vader achter met 4kinderen

Franciscus
Berichten: 38619

Re: Vrouw verlaat de echtelijk woonst en laat vader achter met 4kinderen

#16 , 03 jan 2017 23:36

Zij gaat werken dus het vonnis zou kunnen betekend worden op haar werk.
Voor de rest zal het familiekamer zijn en wat vroeger de voorlopige maatregelen waren.
Zeker vermelden geen adres - omgangsrecht onder toezicht en alimentatie inbaar rechtstreeks bij werkgever na X maanden niet betalen.
Uiteraard maar dat heb ik vermoedelijk al geschreven een sociaal onderzoek bij beide partijen.
Dat ze labiel zou zijn misschien niet in eerste zitting naar voor brengen maar via alle feiten vaststellingen en sociaal onderzoek.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Da_Milner
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#17 , 05 jan 2017 15:42

Beste Franciscus,
k merk dat je er al wat van weet. Het is zo dat de kinderen hun moeder na 4 weken nog steeds hun moeder nog niet gezien hebben. Slechts 1 enkele keer en dan was dat voor 1uurtje. Dat was het dan ook.
De kinderen werden via FB en WhatssApp door haar bestookt met berichten dat ze ging komen maar telkens stuurde ze haar kat. Die kinderen gaan door een hel uiteraard. Ze hopen mama te zien en ze komt nooit opdagen. Die kinderen willen dus nu op de moment niet meer naar moeder, wat ik begrijpelijk vind.
Ze gaat echt niet komen naar de famillierechtbank want ze zegt zelf hier geen centen voor te hebben. Misschien dat haar nieuwe lover boy wel sponsort maar ik denk dat deze man niet weet dat ze 4 kinderen heeft. En beetje degoutant wordt ik er van.
De regeling die ze wil is ook geen echte regeling. Zij wil dat de kinderen door de week hier zitten en in het weekend zogenaamd bij haar.
Is goed gelachen uiteraard.
Ik vraag aan de rechtbank:
Volledig hoederecht
Kindergeld hier
Domicillie hier
Fiscale en sociale voordelen hier
Allimentatie van 100 € per kind terwijl het minimum 150€ is
Het traditionele van de kosten delen door 2 zoals overal gevraagd wordt.
Indien zij echt niet komt opdagen kan dit dan bij verstek gegeven worden aan mij?

Da_Milner
Topic Starter
Berichten: 10
Juridisch actief: Nee

#18 , 06 jan 2017 13:53

Ze spreekt blijkbaar af met de kinderen via FB en WhatssApp om ze te komen halen maar nooit komt ze. De kinderen zijn haar aan t verbannen uit hun leven. Dit kan echt niet meer dit is te zot voor woorden.
Iemand een idee dat wanneer er een vonnis is dit betekend wordt?

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”