emotioneel prioritair

Qbek
Topic Starter
Berichten: 257

emotioneel prioritair

#1 , 15 sep 2016 12:36

Kleine uitleg;
Ik heb meerdere kinderen met 2 verschillende moeders.
Die moeders hebben een pact gesloten een paar jaar geleden.
Het gevolg...Na 5 jaar heb ik er 16 bezoeken opzitten bij de jeugdrechter.
Echter op geen enkel ogenblik is er 1 van deze vrouwen op de vingers getikt en /of gestraft voor bvb het niet meegeven van kinderen,schoolgerief...door een rechter.Integendeel..nu zie ik de meeste kinderen nog maar 1 of 2 dagen per maand. Bvb:de rechter heeft toegekend dat de kinderen hun sport mogen beoefenen bij hun moeders daaruit volgt dat ik de kinderen zie van zondagmorgen tot zondagavond.Na al die jaren is het voor mij genoeg geweest.De blunders van een rechter en de impact op de kinderen zijn buiten mijn handen en stel ik me de vraag of het niet verstandig is om de kinderen los te laten en hun volledig te laten opgroeien door hun "moeders"...Zo als het nu verder gaat zal het ten koste zijn van mezelf en mij relatie en de kinderen .
Wat zijn de gevolgen als ik zo een drastische stap zet?
Zijn er mensen die ervaring hebben met zo situaties?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Adriana
Berichten: 396

#2 , 15 sep 2016 12:56

De gevolgen kunnen financiële gevolgen hebben indien de moeders een herziening van de alimentatie vragen op basis van de werkelijke omgangsregeling. Je zal dus misschien een hoger alimentatie moeten betalen.

De kinderen loslaten......hangt ervan af wat je daarmee bedoelt. Wat is de standpunt van de kinderen? Hoe oud zijn ze? Willen ze zelf meer bij jou zijn? Het is wel zo dat je een band met de kinderen niet kan afdwingen, hoe cru dit ook is. Daarom dat de leeftijd van de kinderen zeer belangrijk is.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”