index

zolderke
Topic Starter
Berichten: 15
Juridisch actief: Nee

index

#1 , 12 aug 2016 09:26

Er is in juni een indexering geweest van de uitkeringen, kinderbijslag enz...
Wat doe je als je ex-partner het nieuw geïndexeerd bedrag van de kinderbijslag weigert toe te passen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Gebruiker21
Berichten: 10787
Juridisch actief: Nee

#2 , 12 aug 2016 09:45

Wat doe je als je ex-partner het nieuw geïndexeerd bedrag van de kinderbijslag weigert toe te passen?
Hoe bedoel je dit? Kinderbijslag wordt toch niet uitbetaald door de ex-partner, maar door het kinderbijslagfonds?
Het is niet "me auto" of "me geld", maar "mijn / m'n auto" of "mijn / m'n geld"!
Hou er rekening mee dat je werkgever geen reden hoeft op te geven om je te kunnen ontslaan!

zolderke
Topic Starter
Berichten: 15
Juridisch actief: Nee

#3 , 12 aug 2016 09:53

De ex patner moet elke maand de helft doorstorten. In juli is er per kind enkele euro's bijgekomen. Dit nieuw maandbedrag past hij niet toe.

Reclame

Madeliefje35
Berichten: 161

#4 , 12 aug 2016 10:28

Attest opvragen bij desbetreffende instantie en aangetekend schrijven sturen. Als hij nog niet reageert, en dit staat zo vermeld in het vonnis, klacht neerleggen bij politie wegens het niet opvolgen van het vonnis/oplichterij...

Terug naar “Echtscheiding”