gsm nog meegeven?

moeder1
Topic Starter
Berichten: 116

gsm nog meegeven?

#1 , 30 jun 2016 12:57

Net gelezen in eerder topic over niet teruggeven spullen. Ik zit met hetzelfde. Echter waar ik woon werkt de politie niet tijdens de weekend tot vrijdag 18u en dan pas maandag en indien nood dus noodlijn bellen.

dochter(13) kreeg telkens haar gsm (smartphone) mee naar papa tijdens zijn weekends gezien papa geen tv of internet aansluiting heft en ze zo toch contact kon houden met haar vrienden. Echter ben ik nu gisteren wederom een vierde nieuwe smartphone gaan kopen op een jaar tijd. Telkens krijg ik deze niet terug van papa en krijg ik dan te horen, is kwijt...Advocaat raadde aan om geen dure spullen mee te geven. Nu gaat ze twee weken naar papa en als ik geen gsm megeef heeft ze geen 'sociale ontspanning' tenminste als ik dat goed verwoord. Beweert dan ook ofwel kwijt ofwel ze had hem niet mee terwijl het zeker weten meegegeven werd. Ondere ook achterhouden van jeansbroeken, dure jas ook al gehad....

Eerst twijfelde ik om hem mee te geven gsm maar het was er al een gedoe over met dochtere, enerzijds heb ik iets van papa moet in zijn tijd zorgen voor internet/tv anderzijds wil ik het haar niet ontzeggen. Als ik hem dan weer niet terugkrijg kan ik toch niet de noodlijn bellen voor aangifte?

Net zoals dat hij ze vaker vroeger terugbracht, laatste keer twee uur vroeger omdat hij voetbal wou zien...ik kan toch de noodlijn dan niet bellen voor zulke zaken?

Zou een mail gelijkstaan als ik bvb een respons mail terugkrijg of moet dat echt ondertekend zijn? Totaal geen communicatie dus tekenen voor ontvangst betwijfel ik of hij dat gaat doen. Geef ik hem nu me of toch best niet? Nu is het zo van mijn woord tegen het zijne als hij hem niet terug geeft terwijl ik wel aankooopbewijzen heb.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sterretje2
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

#2 , 30 jun 2016 20:19

klachten ivm de regeling niet te respecteren kan je nadien ook altijd gaan melden bij de politie. Ik heb het ook zo moeten doen.
Wat die GSM betreft, ja dat zal je zelf moeten kiezen... afwegen wat jou het beste lijkt.

moeder1
Topic Starter
Berichten: 116

#3 , 01 jul 2016 18:13

Ok, bedankt. Ik ging er vanuit dat dat meteen moest. Als er bvb een dag tussenzit zou de politie er vanuit kunnen gaan ja maar wie zegt dat ze dit of dat bij had en omgekeerd kan papa dan ook beweren ze had het niet mee...

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”