Mijn partner en ik gaan na 11 jaar uit elkaar, samen hebben we 2 kindjes. <br>
Helaas blijven we samen in onze woning tot deze verkocht is. <br>
Reden waarom we uit elkaar gaan? Ik ga niet in detail treden, maar dit zijn enkele punten: alcohol, agressief fysiek gedrag tov mij, pv's zijn er zeker en dokter op spoed heeft vaststellingen gedaan. Hij heeft verschillende zelfmoordpogingen achter de rug, waarvan 1 met korte opname achteraf. <br>
Verder weigert hij elke psychologische hulp... <br>
<br>
Helaas loopt het hier momenteel niet van leien dakje... overdag zegt hij amper iets tegen me en van zodra hij gedronken heeft begint hij me verbaal te kraken, allerlei (onterechte!) verwijten uit te kramen en wordt dan helaas heel erg bang om nog iets terug te zeggen...<br>
<br>
Ook als de kinderen kattenkwaad uithalen of 1 x niet luisteren naar hem wordt hij agressief, vooral de jongste moet het dan ontgelden. <br>
<br>
Emotioneel ben ik een wrak en sta ik met mijn rug tegen de muur... en het lijkt wel of hij dit maar al te goed beseft! <br>
<br>
Mijn juridische vraag: kan ik beslissen om morgen naar de politie te gaan, mijn verhaal te doen en eisen dat ze hem uit het huis zetten. Ook al is de woning aangekocht elk voor de helft... <br>