mening over de situatie gevraagd

sterretje2
Topic Starter
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

Re: mening over de situatie gevraagd

#16 , 03 mei 2016 15:13

Er is een hotspot aangemaakt op mijn adres. En ik zou telkens de 101 moeten bellen als hij hier staat, maar ik durf dat niet. De politie zou hier dan staan en als hij dan net weg rijdt... staat de politie hier voor niets.
Door de hotspot is het ook zo dat ze hier met 2 à 3 teams zouden staan, ik zou mezelf maar belachelijk maken denk ik dan...
Mocht hij me effectief ook lastig vallen dan bel ik zeker!

Maar om den duur denkt de politie dat ik misbruik maak van hen... heb de laatste tijd al zoveel bij de politie gezeten :s

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
reintje
Berichten: 86

#17 , 03 mei 2016 16:11

Er is een hotspot aangemaakt op mijn adres. En ik zou telkens de 101 moeten bellen als hij hier staat, maar ik durf dat niet. De politie zou hier dan staan en als hij dan net weg rijdt... staat de politie hier voor niets.
Door de hotspot is het ook zo dat ze hier met 2 à 3 teams zouden staan, ik zou mezelf maar belachelijk maken denk ik dan...
Mocht hij me effectief ook lastig vallen dan bel ik zeker!

Maar om den duur denkt de politie dat ik misbruik maak van hen... heb de laatste tijd al zoveel bij de politie gezeten :s
Ik zou dat toch eens met de politie bespreken, wat juist de bedoeling is van die "hotspot". Ik bedoel, ze zien blijkbaar de ernst van de situatie in, maar als ze dan niet weten dat hij om de haverklap aan je deur staat, denken ze misschien dat er niets meer aan de hand is, terwijl jij nog altijd niet buiten durft. Vraag hen eens wat de bedoeling juist is, of ze verwachten dat je ze elke keer contacteert of niet?

sterretje2
Topic Starter
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

#18 , 05 mei 2016 10:40

de politie zegt dat ik moet bellen, maar ik kan me wel voorstellen dat het voor de mensen die dan moeten komen best frustrerend zou zijn mocht dan al weg zijn als ze toekomen...
Maar ik zal toch eens moeten bellen, want hij houdt echt niet op

Reclame

Adriana
Berichten: 396

#19 , 05 mei 2016 14:45

Het is hun job, je moet aan jezelf denken!

sterretje2
Topic Starter
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

#20 , 10 mei 2016 10:13

ja dat is waar!
Is er niemand die ervaring heeft met zo een regeling in een bezoekcentrum? Of vinden jullie dat ik daarin overdrijf?
Maar ik ben van mening: hij heeft zelf de situatie zo gecreëerd en hij kan het me nu toch niet kwalijk nemen dat ik ongerust ben over de veiligheid van mijn kind?

sterretje2
Topic Starter
Berichten: 90
Juridisch actief: Nee

#21 , 11 mei 2016 22:10

Net conclusies van tegenpartij gekregen (morgen rechtbank)
Verschrikkelijk... Ik zou psychische problemen hebben, zijn zoon uit de vorige relatie mishandeld hebben, ik zou een gevaar vormen voor onze dochter???
Dat terwijl onze dochter altijd bij mij is geweest sinds we uit elkaar zijn. Hij zag ze 1 dag in de week.
Echt erg... En hij zou nu zeggen dat hij ons niet heeft bedreigd ook.
Hij wilt het hoofdverblijf bij hem.

Kan hij maar zulke dingen zeggen??? Hij moet toch kunnen aantonen dat ik psychische problemen heb? (Wat dus niet zo is)

Terug naar “Echtscheiding”