Eindelijk nieuws gekregen van mijn advocate dat mijn Ex rechtsreeks door de Procureur wordt gedagvaard. M.a.w. ze moet op 21-01-07 voor de correctionele rechtbank verschijnen. Ze heeft meermaals inbreuken gepleegd tegen het bezoekrecht die ik had voor mijn kinderen. Ze zal dus moeten terecht staan voor inbreuken op basis van Art 432 … van het SWB. Verschillende PV’s (25), weigering van de kinderen mee te geven met een Gerechtdeurwaarder, het weghouden van de kinderen dit voor meer dan 96 dagen waarvan zelfs ononderbroken voor meer dan 10 dagen en dit zelfs ook meermaals lijkt het voor mij overduidelijk dat dit niet ongestraft kon blijven.
Het parket heeft ingezien dat dit geen enkelvoudig voorval was maar het wel degelijk haar bedoeling is om de band tussen mij en de kinderen te verbreken. Laat ons nuchter blijven en hopen dat de Rechter de Procureur volgt en een degelijke toepasselijke straf uitspreekt . Wat zou een Rechter vonnissen indien de zaak omgekeerd zou zijn ? Een vonnis is een vonnis.
Via het dossier ter griffie zal ik met mijn advocate proberen te weten te komen wat de strafklacht inhoud en wat de bijhorende straf kan zijn. Tevens kan ik mij dan burgerlijk partij stellen al is dit belangeloos voor mij in deze zaak. Wat verplaatsingskosten van en naar de politiediensten en dit voor het schamele bedrag van om en bij de 1000 Euro.
Het belangrijkste voor mij zijn de kinderen en het vonnis waar eenieder zich moet houden ook al ben je een vrouw. “Allen gelijk voor de wet.”
Bijkomende vraag : “ Zijn er mensen onder Jullie met een gelijkaardig dossier zo ja wat was dan uitspraak en resultaat hiervan (duur enz)“
Momenteel ben ik in het bezit van vier gelijkaardige dossiers waarin zware celstraffen en boetes werden uitgesproken. (effectieve celstraffen van 1 jaar en geldboetes tot 25.000 Euro.
Via dit forum zal ik zeker het resultaat posten om anderen te helpen.
Reeds dank zelfs aan hen die de zaak op de voet volgen en zelfs zullen bijwonen .
Blijven positief denken ….

AM