Adreswijziging ex

BeeZ
Topic Starter

Adreswijziging ex

#1 , 02 mar 2015 18:01

Mijn ex is onlangs verhuisd en weigert zijn nieuwe adres aan mij mee te delen. Wij hebben samen een dochter die volgens de afspraken elke week 3 dagen bij hem is (woe+do+vrij en vrij+za+zo). Ik vind het enorm belachelijk dat hij zijn nieuwe adres niet wil meedelen, maar hij doet het gewoon om mij te pesten. Is er een manier waardoor ik hem er toch kan toe verplichten om zijn adres mee te delen?

Wij hebben het gezamenlijke gezag over onze minderjarige dochter, maar ze heeft haar hoofdverblijfplaats bij mij. Ikzelf ben ook al een paar x verhuisd en heb telkens binnen de 2 weken mijn nieuwe adres meegedeeld via mail of sms.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Turaki

#2 , 02 mar 2015 19:09

Gewoon eens op de gemeente langsgaan, en daar (met het vonnis of papieren van de scheiding) het adres opvragen, met als reden communicatie omtrent uw dochter. Elk gemeentehuis moet u dan zijn huidige adres geven (vraag gerust naar het diensthoofd indien de loketbediende niet wil meewerken, niet iedereen die op de gemeente werkt is even goed op de hoogte van de regels hieromtrent).

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#3 , 02 mar 2015 19:35

Trouwens al ex vonnis niet naleeft - let wel een vonnis is wet tussen partijen - dan kan de rechter daar de nodige gevolgen aan geven.
Wie brengt jullie kind over en weer???

Reclame

BeeZ
Topic Starter

#4 , 03 mar 2015 17:58

Hij moet instaan voor het brengen en ophalen van onze dochter tijdens wisselmomenten. Zeker nu hij zo ver is gaan wonen.

Moet ik zijn nieuwe adres gewoon opvragen bij de gemeente waar ik woon of waar hij woonde of gaat wonen?

Turaki

#5 , 03 mar 2015 18:39

Elk gemeentehuis is goed, maar waarschijnlijk zal het voor u praktischer zijn om bij uw eigen gemeentehuis langs te gaan.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 03 mar 2015 23:05

Vonnis wel meenemen.

Terug naar “Echtscheiding”