overschreden termijn onverdeeldheid

dream
Topic Starter

overschreden termijn onverdeeldheid

#1 , 04 feb 2006 17:13

Mijn echtscheiding is reeds in 98 uitgesproken. Ik zit nog steeds in de fase van vereffening verdeling. Hoewel termijn van max 5 jaar onverdeeldheid reeds lang overschreden (nu 8 jaar) doet de notaris er alles aan om de zaak zo lang mogelijk te rekken. Ik heb hem niet aan mijn kant, als je begrijpt wat ik bedoel. Ik heb al dikwijls geprotesteerd en gevraagd om hem te wraken, aangetekend aangeschreven, enz. Hoe kan men iemand dwingen om zo lang in onverdeeldheid te blijven. Ondertussen verwaarloost mijn ex de goederen opzettelijk om ze in waarde doen te dalen (op 8 jaar kan je dan wat bereiken hoor). Weet iemand raad?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
scorpioen
Berichten: 9383
Juridisch actief: Nee

#2 , 04 feb 2006 18:06

U kan aan de rechtbank vragen de notaris te laten vervangen door een andere notaris.

scorpioen

Gast
Topic Starter

#3 , 04 feb 2006 23:37

U kan aan de rechtbank vragen de notaris te laten vervangen door een andere notaris.

scorpioen
goede raad, maar mijn advocaat zegt dat 'we dan nog verder van huis zijn', bedoelende dat alles dan opnieuw moet starten en dat dat ook lang zal duren. Snap het niet. (soms denk ik dat advocaten onderling bepaalde afspraken maken, maar ik kan mij vergissen natuurlijk)

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”