hallo,
kan de ex ouderschapsbemiddeling vragen na EOT.
de wrevel loopt op tussen ons.
Ik ben zeer boos op hem toen hij met de huid volschold omdat kind zijn sleutelbeen had gebroken OP de skipiste toen hij met mij op vakantie was; hij vertikte het tijdens zijn tijd met het kind een radiografie te laten maken hoewel dit voorgeschreven was door de dokter; Ik ben tijdens de 8 weken behandeling (was in feite een gewone mobilisatie) mijn kind moeten gaan uithalen (eerst moeten zagen/eisen via telefoon) en begeleiden en de afspraken maken (onder gegrommel en gezaag); ik had daar geen probleem mee, meer tijd met de kinderen is beter maar anders wordt hij boos als ik gewoon aan de deur sta omdat de kinderen iets vergeten zijn; ik was (dat is een les voor mij) onvoldoende gedekt qua verzekering en dat ongeval in het buitenland, daar heb ik iets van geld op verloren; ik heb nooit die kosten doorgegeven, wel de doktersbezoeken hier; Als mijn kind hier van skatebord valt en naar de dokter moet dan ga ik daar toch ook niet moeilijk over doen; Nu ja over die kosten heeft hij veel gejammerd.
een ander kind heeft neiging tot veel computergebruik. ik heb mijn zoon gevraagd / geëisd al vorig jaar een sport of hobby te kiezen om zo toch iets minder te gamen; hij heeft een duurdere sport gekozen; De ex was akkoord maar wil dit jaar niet langer betalen; Ook daar om de lieve vrede te behouden heb ik zelf de inschrijving betaald. van mijn ex werd ik gedwongen te beloven die kost niet door te geven of hij liet het kind niet vertrekken naar zijn hobby. hij belde mij daar voor op, 10 minuten voor vertrek; Ik heb ook daar ingestemd.
Er zijn nog wel wat voorbeelden over dingen die hij volgens EOT niet nakomt. hij vraagt ook telkens een andere vakantieregeling maar ik stem ook hier in toe; er zijn heel wat kosten die hij weigert te betalen
Nu krijg ik een brief van de advocaat voor ouderschapsbemiddeling omdat ik ook gemaild heb dat ik een afspraak met hem niet zie zitten zolang hij toch elke vorige afspraak niet nakomt en de regels draait;
nu krijg ik een week om te reageren ? ik sta perplex dat die man mij lastig blijft vallen; ik heb ondertussen al heel wat dingen door de vingers gezien gewoon omdat ik met rust wil worden gelaten maar hij blijft het slachtoffer uithangen en ik ben de moeilijke
wat nu ,
Moet ik hem vervolgens gaan lastig vallen door hem in gebreke te stellen voor al zijn schendingen. Volgens mij heeft hij niet liever, een geval van aandachtsziek (maar het is maar mijn mening)