Ik ben destijds zover gaan wonen hij is in dezelfde woonplaats gebleven,
ik hoop dat de rechter nu de zaak voorkomt(in sept) een beetje meer begrip toont en ons beide de helft van de afstand laat doen, zoals voorgesteld door het sociale onderzoek 2 jaar geleden.
Alhoewel die dat onderzoek leidde heeft toen enkele goede voorstellen binnen gegeven in de rechtbank doch de rechter heeft hier niks van gevolgd. Ik weet dat ik er een verplichting van maak voor mijn ex een vb ik heb autopanne en bel hem om te vragen of hij voor ??n keer ze zelf wil komen halen zijn antwoord " ach breng ze anders maar binnen 2 weken" moest hij er zelf om moeten komen je zou hem veel minder zien (nu komt trouwens dikwijls zijn moeder achter de jongens)
Na 5 j kan ik een boek erover schrijven ze zeggen dikwijls de vrouw speelt het smerig ik zit dan toch in de omgekeerde situatie vb ik was 9 maanden verhuisd en had al 13 klachten van hem hij ging telkens klacht indienen(wanneer het mijn weekend was) dat hij de jongens niet had gezien en telkens kreeg ik de politie over de vloer gelukkig stond ik recht in mijn schoenen
toch bedankt voor je reactie