Hallo,
Ik ben sinds 29/05/2007 gescheiden onder EOT.
Mijn dochter is sinds november 2006 bij mij achter gebleven, mijn ex had haar achtergalaten.
Volgens arrest zijn we overeengekomen dat het co-ouderschap op 01/07/2007 starte, en de dochter op het officiele adres van van mijn ex zou verblijven, welke bij haar ouders is.
Zij heeft hier tijdens de scheiding en erna nooit gewoond en neemt mijn dochter in haar week mee naar het adres van haar vriend bij wie ze wel (onofficieel)woont.
Vorige week was het co-ouderschap bij mijn ex 2 weken (overeengekomen vakantie periode).
Na deze twee weken ben ik mijn dochter terug gaan oppikken daar en moest haar onmiddelijk in het bad laten gaan, ze had in geen twee weken een bad genomen, er is enkel een onafgewerkte badkamer in die woning zonder aangesloten water en voor de rest is deze woning inwendig ook totaal niet afgewerkt. Overal is men begonnen met iets te verbouwen en nergens heeft men verder gedaan.
Uitwendig oogt deze woning ook een krot.
Wat kan ik doen om mijn dochter er weg te halen en enkel een zondag per week bezoekrecht te geven?
Ook heeft zij de rechtbank telkens belogen door te zeggen dat ze zogezegd op een ander adres woonde.