verzoekschrift vrederechter blijft aanslepen

elisabeth
Topic Starter
Berichten: 18

verzoekschrift vrederechter blijft aanslepen

#1 , 26 jun 2007 14:41

Mijn ex en ik beheren samen een rekening voor de kinderen. Mijn ex gaat niet op een eerlijke manier met die rekening om. Wegens tal van onregelmatigheden (veel kleintjes maken een groot!) diende ik maanden geleden een verzoekschrift in bij de vrederechter. Jammer genoeg sleept dit lang aan. Tegenpartij reageert met een hoop onzin op onze bewering om alles te rekken, wij verdedigen ons, vrederechter is ondertussen door omstandigheden vervangen, enfin, het blijft duren. Ondanks de lopende procedure haalde mijn ex nu onlangs n?gmaals geld af van de kinderrekening voor persoonlijk gebruik. Dit terwijl er werkelijk geld te kort is voor de kinderen zelf. Hij laat zelfs zijn eigen zorgkas, hospitalisatie- en mutualiteitsbijdragen door de kinderrekening betalen. Is er behalve mijn verzoekschrift bij de vrederechter geen manier om hier onmiddellijk iets aan te doen?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding