dag beste allemaal
ik heb in een rechtzaak gezeten. kort uitgelegd. na scheiding is mijn ex naar andere kant vh land verhuisd en heeft een jaar lang geprobeerd de kinderen af te nemen onder t mom van "verwaarlozing, misbruik" etc etc. De zitting is geweest waar gezegd werd door de adviseur vd rechter dat ze geen enkele reden zag tot sociaal onderzoek of om de kinderen af te pakken en bij hem naar school te laten gaan.
nu heb ik ondertussen een burnout door al het gedoe en alles waar we woonden maakt dat k geen energie meer heb. ik wil nu in t midden gaan wonen. halverwege..minder afstand voor de kinderen, in de buurt van mijn vrienden en familie. maar mijn ex wil dat niet want dan had hij volgens hem meer reden gehad de zaak te winnen (wegens dan toch weg bij hun vriendjes-terwijl ze in die plek ook al vriendjes etc hebben). aan de andere kant heeft hij verschillende keren aangegeven dat hij ze liefst als ze niet bij hem gaan, in die nieuwe woonplaats naar school zou zien gaan. dus ik moest ze daar wel inschrijven.
het officiële vonnis is pas 24 sept na start school en mijn advocate zegt dat ik beter niet kan gaan verhuizen. dus nu zou ik wachten tot daarna(wat ik liever niet wil naar de kindjes toe en ook naar mezelf geen idee hoe ik t nog volhoud). loop ik echt risico bij een verhuis. dichterbij hem zodat hij meer bij school betrokken kan zijn, kindjes niet 5u in de auto moeten zitten in t weekend.
ik ben zo bang geworden na afgelopen jaar dat ik op mijn tenen loop omdat ik niet weet waar hij toe in staat is..
kan iemand helpen?