Ex blijft mij financieel uitbuiten, hoe stop ik haar???

bremiken
Topic Starter
Berichten: 5

Ex blijft mij financieel uitbuiten, hoe stop ik haar???

#1 , 03 jul 2013 22:03

Ex blijft mij financieel uitbuiten, hoe stop ik haar???

Wij zijn al 7 jaar uit mekaar en ze weigert de scheiding!! Ze perst mij al jaren af en heeft mij nu zelfs gedagvaard in Belgie!! De grootste leugens vertelt ze en ze lijkt er nog mee weg te komen ook, ik ga hier echt onderdoor!! Mijn eigen kinderen zijn ondertussen echte duivels geworden onder haar hoede, ik sta volledig machteloos!! Ze gebruikt de kinderen al jaren om haar doel te bereiken GELD, ik heb haar een voorstel gedaan om gronden te schenken (bouwgrond) een appartement aan de zee in Tunesie en een Nissan Navara maar ze heeft het aanbod afgewezen onder nom van IK MOET OOK NOG LEVEN????? Ze wil dus ook nog een deel van mijn loon bovenop de gronden enz... Hoever kan men gaan om een mens onder de grond te krijgen???? Ze woont ook nog steeds in mijn woning!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
duma
Berichten: 2871

#2 , 04 jul 2013 20:00

De scheiding weigeren?
Zo simpel is dat niet. U kan zeer simpel eenzijdig de scheiding aanvragen.

Zij heeft u gedagvaard in België?
Waar woont zij dan? Waar woont u?
Waarvoor heeft ze u gedagvaard?


Heeft u een advocaat? Bent u al naar de rechtbank geweest?
Wat is de huidige regeling voor de kinderen?

Iets meer info, zonder hoofdletters en met wat minder vraagtekens, kan altijd handig zijn en zal iederene helpen om uw vragen vlotter te beantwoorden.

bremiken
Topic Starter
Berichten: 5

#3 , 05 jul 2013 09:05

De scheiding weigeren?
Zo simpel is dat niet. U kan zeer simpel eenzijdig de scheiding aanvragen.

Zij heeft u gedagvaard in België?
Waar woont zij dan? Waar woont u?
Waarvoor heeft ze u gedagvaard?


Heeft u een advocaat? Bent u al naar de rechtbank geweest?
Wat is de huidige regeling voor de kinderen?

Iets meer info, zonder hoofdletters en met wat minder vraagtekens, kan altijd handig zijn en zal iederene helpen om uw vragen vlotter te beantwoorden.
Zij woont in Tunesie, is een Tunesische. Mijn ouders, mama een Belgische, vader een Tunesier zijn verhuisd naar Tunesie en daar confectie begonnen (fabrieken). Zij werd verliefd (ik dacht op mij) maar achteraf gezien op onze eigendommen ginder!! (hier ben ik daar niks mee want je kan Dinars niet omwisselen naar euro's!! Zij woont nog steeds in mijn huis (dat er akl stond voor ik gehuwd was) Ze heeft nooit gewerkt en had een poetsvrouw!
Ik woon in Belgie, heb hier niets (buiten mijn loon dat zij nu ook wil komen halen) :(
Ze heeft mij gedagvaard voor kinderverwaarlozing, haar trots te hebben geschaad want nu kan ze geen man meer vinden volgens haar en gezinsverwaarlozing...? Haar nonkel is burgemeester in het dorp (ze heeft dus een lange arm!! Vandaar haar 3 verschillende vonissen, ik heb maar weet van 1 ( zij zegt nu dat het mijnne vals is????
Ik heb een advocaat jah maar die weet het precies ook niet goed, zij blijft maar nemen en nemen en nemen, ze weet niet van stoppen!!! Ze wil ook NIET scheiden, we zijn al 7 jaar uit mekaar!!! Ze hoopt nog steeds dat ik doodga en zij kan erven..... Mijn kinderen mochten nooit bij mij komen en zijn ondertussen volledig gehersenspoeld.... Zij is een Narcist, ze heeft plezier in het lijden van een ander!!! Ik heb haar nu een voorstel gedaan, ze krijgen 2 bouwgronden aan de zee in Sahline, een nissan navara (staat daar nog en ik ben er toch niks mee... En een nieuwbouw appartement in aan de zee, ze wil mijn voorstel aanvaarden maar ik moet wel nog maandelijks 500 euro naar haar sturen en het kindergeld want zij moet OOK leven?? Dit tot de kinderen 21 zijn, voor haar moet ik levenslang 150 euro betalen vermits zij (geen man meer kan krijgen) echte reden is afpersing maar zij komt er telkens als grote slachtoffer uit vermits ze de kinderen gebruikt als haar wapens!!! Ik wil een oplossing maar ik MOET ook leven :( ik kan toch niet en mijn eigendommen EN MIJN LOON schenken, wat moet IK dan doen???? Mijn eigen van kant maken????

Reclame

Tattie
Berichten: 158

#4 , 05 jul 2013 20:43

als je kan bewijzen dat je domiciel al twee jaar elders staat heb je haar niet nodig om te scheiden, ik heb zo ook moeten wachten met mijn ex...

Franciscus
Berichten: 38587

#5 , 05 jul 2013 21:24

Dit al eens lezen :
http://www.belgium.be/nl/familie/koppel ... scheiding/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.startpuntscheiden.be/Vragen- ... fault.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justitie.belgium.be/nl/themas_en ... scheiding/" onclick="window.open(this.href);return false;

bremiken
Topic Starter
Berichten: 5

#6 , 13 nov 2017 08:27

Problemen opgelost :)

jef007
Berichten: 1679

#7 , 13 nov 2017 13:44

details?

mava105
Berichten: 22256
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#8 , 13 nov 2017 15:49

Heb je haar naar Niveranst verbannen?

Terug naar “Echtscheiding”