pychologische mishandeling van ex

marijke79
Topic Starter

pychologische mishandeling van ex

#1 , 20 apr 2013 13:52

ben ten einde raad

na 5 volle jaren van slagen op mezelf en kinderen drugsgebruik van ex ben ik in 2005 van hem weggegaan wat me heel veel moeite heeft gekost . Heb sinds 2006 een nieuwe vriend wonen in een tof huis hebben alles wat we nodig hebben doch voel ik me zo eenzaam en verdrietig. Mijn ex blijft zich opstellen zodat onze relatie heel veel moet verduren . Mijn 2 oudste kinderen gaan om de 14 dagen een weekend naar hun vader en de helft van de vakanties Ik ben nu op het moment gekomen dat ik hoe raar het ook is mijn verleden begin te verwerken. Mijn oudste dochter kwam thuis met een gsm van haar vader waar zijn intieme delen opstonden en hij zei erbij dit vind je lekker he heb klacht gaan neerleggen kind is ondervraagt geweest resultaat geseponeerd Mijn zoon komt thuis en zegt papa heeft een foto getrokken met mij en een wietplant . Schoolresultaten gaan achteruit omdat hij tegen kinderen zegt als je weekend komt wil ik niet dat jullie huiswerk moeten maken
Nu gaat hij zover dat hij mijn kinderen aan het overhalen is om bij hem te gaan wonen . Hoe doet hij dat door de kinderen te vertellen dat hij een hernia heeft doordat ik hem altijd sloeg . Door te vertellen dat het mijn schuld is dat ze hem zo weinig zien omdat ik naar stad verhuisd ben . Door hen te vertellen dat ze ginder beter en meer vrienden hebben omdat hij in een sociale wijk woont . Elke keer als de kinderen van hem komen zijn ze enorm opstandig en proberen ze mij en mijn vriend op te zetten Ik kan dit niet meer aan als ik hem hier rustig over aanspreek lacht hij mij vierkant uit ik ben ten einde raad omdat dochter ginder wilt wonen en dan haar toekomst om zeep is

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 apr 2013 22:38

Begin met eens langs de dienst SLAchtofferZOrg van uw lokale politie te gaan en daar de zaak uitleggen.
Hoe oud zijn de kinderen?
Wietplant dus die staat bij hem thuis?
Slazo zal bekijken wat politie kan doen....maar tevens een doorverwijzing kunnen geven naar een organisatie die kan leren omgaan met dit soort gedrag.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”