Er is een vonnis dat ex bijzondere kosten en helft lening moet betalen, ik zie de centen al 5 jaar niet, er werd een ontvangstmachtiging toegekend in het vonnis.!!!
Doch er wordt niet uitgevoerd !!!
Waarom zou tegenpartij betalen??? als er toch niet uitgevoerd wordt????
En elke keer houdt men mij aan het lijntje !!!!!!! We gaan het deze week doorsturen en dan deurwaarder........ maar nopes
Er is volgens mij iets wat niet klopt, al langere tijd, ik weet alleen tot nu toe nog niet wat
Maar achter de centen voor verdeling zitten ze (tegenpartij) dan wel dadelijk aan.
Echtscheidingsvonnis werd pas uitgevoerd, en binnen de 14 dagen zouden we al bij de notaris moeten zitten
en het is de eerste keer niet, dat als zij knipperen ik onmiddellijk moet antwoorden, ik moest voorstellen doen voor EOT, anders begonnen ze op grond van fout......enz.........
Ook al deed ik voorstellen, en hadden ze zelf de fouten gemaakt, toch voerden zij het uit!!!!!!!!!!!
Hij zal wel bonjouren, en ik mag voor alles opdraaien.
Hij houdt zich aan geen enkel vonnis, neemt geen enkele verantwoordelijkheid naar de kinderen toe.....
Maar hij zou nu wel dadelijk aan de verdeling willen zijn.
Zijn woorden toen hij vertrok, bekijk dit nog maar eens goed, binnenkort verkoop ik het, en kan ik op mijn lauweren rusten, en gij uw knoken afdraaien.
Ik ga niet akkoord met zo een ingesteldheid.
wat zijn je rechten hier in ??
Hoe lang kan men dit tegen houden, want als alles verdeeld is, zal hij zeker niet meer betalen, als hij het nu nog niet doet!
Hij had een adv die mij ging uitpersen als een citroen !!!
Iemand raad?