#1 , 07 mei 2007 09:49
3jaar duurt deze vechtscheiding al en er komt maar geen einde aan deze eindeloze zwarte tunnel, in tegendeel. Mijn ex die veegt aan zowat alles zijn voeten, onderhoudsgeld betaald hij als hij daar zin in heeft,bijzondere onkosten betalen daar heeft hij geen horen naar en dat kan zo maar. Nu verleden week kreeg ik nog voor ik mijn brief van de belastingen kreeg een schrijven van zijn advocaat dat ik verplicht was de helft van de belastingen te betalen zoniet zou hij (zijn advocaat) loonsbeslag aanvragen???? 2dagen later kreeg ik mijn belastingsbrief in de bus en wat bleek, mijn ex heeft 9200euro MEER! verdiend dan ik. Nog straffer is het feit dat mijn ex in 2005 zijn voltijdse job heeft op gezegt om deeltijds te gaan werken en dit omdat hij zogezegd depresief was?? Blijkt dat hij gewoon die voltijdse job had op gegeven om als zelfstandige in bijberoep gaan te werken,met alle gevolgen vandien. Ik ben met de belastingsbrief naar de belastingen geweest en daar vertelden ze mij dat ik als mijn ex het been stijf hield verplicht ben om de helft te betalen en dit omdat ik getrouwd ben onder het wettelijkstelsel. Ik moet verdomme al zoveel betalen, de helft van het kadaster, de helft van al de verzekeringen op ons huis en nu nog dit, die klote belasting. In totaal zou ik voor Juli 3200euro moeten afdokken. Voor de onkosten van ons huis maak ik geen spel, maar mee betalen aan zijn belastingen, neen dat wil ik niet. Mijn dochter gaat naar de univ. en dat kost ook geld, als ik dan toch verplicht word om mee te betalen aan de belastingen kan ik mijn dochter niet laten verder studeren en wie gaat dat aan haar vertellen. Neen ik kies voor de toekomst van mijn dochter niet de zijne. Kan zijn advocaat loonsbeslag aan vragen, en, wat zou er kunnen gebeuren moest ik de helft van de belastinge niet betalen??? wetende dat ik normaal 375euro terug trek. Graag julie reactie!!
wanhopig op zoek naar de waarheid