op zoek naar een gouden tip

christineke
Topic Starter

op zoek naar een gouden tip

#1 , 23 apr 2007 09:35

Ik heb er zo naar uitgekeken naar de uitspraak van mijn echtscheiding die ik zo goed als zeker zou gewonnen hebben. 25maand was ik feitelijk gescheiden toen ik op een zondagmorgen het bezoek kreeg van een deurwaarder, klote betrapping is het! NU NOG! Nu moet de zaak weer gepleit worden en nu vraag ik jullie om raad. Mijn ex die woond sinds feb.'05 al samen met zijn minares in ons huis en heb hem in maart van dat zelfde jaar ook laten betrappen. In dec.06 zijn wij voor de laatste naar de rechtbank geweest en hij zei toen dat die relatie niet meer bestond en dat, dat is een groffe leugen, die trut woond daar nog altijd. Hoe kan ik dat in godsnaam dat gaan aantonen want zij woond zogezegd in bij haar ouders. Heeft het zin zal u denken? wel voor mij wel. Geen van beide werkt momenteel en hebben een zee van tijd om mij te stalken en vuile roddels rond te strooien. Hoe kan ik hun samenwonen in mijn huis aan de rechtbank aantonen, wie heeft AUB! hetzelfde meegemaakt PLEASE!!!!
wanhopig op zoek naar de waarheid

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex

#2 , 23 apr 2007 09:48

Art.516...Zij(=gerechtsdeurwaarders)kunnen aangesteld worden om vaststellingen te doen van zuiver materi?le feiten...zij kunnen ook op verzoek van particulieren tot die vaststelling overgaan...(Gerechtelijk Wetboek).

christineke
Topic Starter

#3 , 23 apr 2007 12:39

Bedankt Lex, maar hoe verloop zo'n procedure en hoe begin ik daaraan? Gaat dit mij evenveel kosten als bij de eerste vaststelling want de bodem van mijn bankrekening is al goed zichtbaar. Ik kan altijd maar delen in de gezamlijke kosten maar owee! als ik met een rekening van mijn dochter afkom. Nog een dwaze vraag, ga ik daar in slagen VOOR! eind juni want dan moeten wij voor komen.

Reclame

christineke
Topic Starter

#4 , 25 apr 2007 10:21

he' lex, ik heb er over gepraad met mijn advocaat en die vond het zo geen goed idee. Hij is er (bijna!) van overduigd dat we in deze uitspraak allebei evenveel schuld zullen treffen omdat we beide betrapt zijn geweest. Toch heb ik daar geen goed gevoel bij ,omdat mij ex het niet kan laten om zelfs in de rechtbank leugens te vertellen en dat alles nog is dik word uitgesmeerd door zijn advocaat (in dec. heeft de voorzitter v.d. rechtbank hij daarop al gewezen) ik ben bang dat het deze keer van zelfde laken een broek zal krijgen. Kan ik voor mezelf alsnog een deurwaarder aanspreken en kan ik, moest ik het nodig achten in juni het bewijsmateriaal voorleggen aan de voorzitter??? zonder dat de tegen partij daar weet van heeft? Kunnen zij hiermee nog in beroep gaan? Dit wil ik wel vermijden want deze vechtscheiding heeft lang genoeg geduurd, voor mezelf maar vooral voor mijn dochter want zij is in deze ellende ook door haar vader niet gespaard gebleven. Ik ga dit wel meedelen aan mijn advocaat natuurlijk! Iets in mij zegd me dat ik dat moet doen, een voorgevoel.

liencoolsaet

#5 , 25 jun 2007 22:56

Hallo,

Je zou misschien een aangetekende brief (met bijhorende roze kaart)kunnen sturen op haar naam en kijken of ze die komt afhalen? Dit is dan toch al een heel klein bewijsje. Misschien kun je ook als je heel veel lef hebt, bij de buren gaan aankloppen en vragen of zij een verklaring willen afleggen.

Veel succes!

coucoudemalines

#6 , 03 jul 2007 17:33

Het is me niet duidelijk waarom u hem nogmaals zou willen laten betrappen... het is de bedoeling dat u met dat PV van vaststelling iets doet

Aangepast door beheerder 11/6/2007. Antwoorden kunnen zonder persoonlijk te worden.

Terug naar “Echtscheiding”