#4 , 25 apr 2007 10:21
he' lex, ik heb er over gepraad met mijn advocaat en die vond het zo geen goed idee. Hij is er (bijna!) van overduigd dat we in deze uitspraak allebei evenveel schuld zullen treffen omdat we beide betrapt zijn geweest. Toch heb ik daar geen goed gevoel bij ,omdat mij ex het niet kan laten om zelfs in de rechtbank leugens te vertellen en dat alles nog is dik word uitgesmeerd door zijn advocaat (in dec. heeft de voorzitter v.d. rechtbank hij daarop al gewezen) ik ben bang dat het deze keer van zelfde laken een broek zal krijgen. Kan ik voor mezelf alsnog een deurwaarder aanspreken en kan ik, moest ik het nodig achten in juni het bewijsmateriaal voorleggen aan de voorzitter??? zonder dat de tegen partij daar weet van heeft? Kunnen zij hiermee nog in beroep gaan? Dit wil ik wel vermijden want deze vechtscheiding heeft lang genoeg geduurd, voor mezelf maar vooral voor mijn dochter want zij is in deze ellende ook door haar vader niet gespaard gebleven. Ik ga dit wel meedelen aan mijn advocaat natuurlijk! Iets in mij zegd me dat ik dat moet doen, een voorgevoel.
wanhopig op zoek naar de waarheid