Ben in november 2006 bevallen van een zoontje. in september 2006 is mijn vriend 2weken van huis weggeweest "omdat het niet meer ging".
Een week na de bevalling zei hij dat hij definitief bij me zou weggaan.
Hij zou al drie maanden een affaire hebben. Mijn wereld stortte in elkaar en wist niet meer wat te doen.ik ben de eerste drie maanden ook niet in staat geweest om voor mijn zoon te zorgen, wou hem eigenlijk ook niet. ik had toen met mijn vriend co-ouderschap afgesproken, maar eigenlijk hebben mijn ouders en schoonouders meer gezord voor onze zoon dan wijzelf. Mijn vriend staat ook in ploegen en werk ook nog voor en na bij.
dus eigenlijk als onze zoon bij hem is, zorgt zijn moeder het merendeel voor hem.Ondertussen woon ik ook terug op mijn eigen en heb onze zoon nu elke avond bij me.Ik vind niet dat zijn moeder voor hem moet zorgen als ik thuis ben. het zou ook niet goed zijn voor een baby dat hij al zo lang van zijn moeder gescheiden zou worden. Ik voel me enorm schuldig omdat ik er de eerste maanden niet was voor hem, want het is een pracht van een zoon en ik zie hem enorm graag.Nu vraag ik me af, moest mijn vriend toch gaan samenwonen met zijn nieuwe vriendin en terug om co-ouderschap vragen, hoe sterk/zwak sta ik dan omdat ik er de eerste maanden niet echt voor gezord heb zoals het zou moeten.kan mij dit kwalijk worden genomen?