#1 , 11 jul 2012 10:08
Hallo,
Ik heb samen met mijn ex een dochtertje 4.5 jaar, waren niet getrouwd wel wettelijk samenwonend. Situatie spreekt van 2.5 jaar geleden.
Ik heb ondertussen terug een relatie al 2 jaar en mijn ex had ook een relatie van zoiets.
Wij zijn nu juist een goede regeling overeengekomen doordat hij een stabiele relatie had, maar deze relatie is juist afgelopen blijkbaar (weet het niet van hem), hij liegt constant over zijn situatie en steekt alles op zijn vriendin, wat niet klopt want heb gebeld naar haar...
Zij is deze week een week weg met haar dochter op vakantie.
Mijn ex heeft bouwverlof, 3 weken van 16 juli tot 5 aug., dus is mijn dochter voor 3 weken bij hem (alleen nog voor dit jaar, volgend jaar telkens van 1-15 en 15-31)
Nu komt het helemaal!
Hij gaat met mijn dochter 3 weken samen met zijn STIEFvader, STIEFbroer, hijzelf en mijn dochter weg met de boot... Zijn moeder gaat niet mee want zijn ouders zijn uit elkaar omdat zijn moeder haar elke dag ladderzat drinkt!
Hij heeft mij dit zelf ook weer niet verteld, ik moet het horen van anderen en van mijn dochter.
Ik moet mijn dochter aan hem afgeven voor met 3 mannen alleen op nen boot te zitten!!
Sorry maar met wat je tegenwoordig allemaal hoort kan ik dit echt niet toestaan...
Wat kan ik hier tegen doen???
Als ik bel naar mijne advocaat zegt hij telkens dat ik er niets kan aan doen, ik kan niet bewijzen dat mijn ex niet voor haar kan zorgen.
Ok, hij is goed voor zijn dochter, dat zeg ik helemaal niet! Maar, als ik het zo mag zeggen, hij heeft het verstand er ni voor om voor haar 3 weken te zorgen!! Hij kan gewoon de taken niet opnemen want een opvoeding vraagt...
Kan er mij aub iemand helpen? Ik ben echt ten einde raad...