Allimentatie

BBE
Topic Starter

Allimentatie

#1 , 02 mar 2007 09:38

Ik moet volgens EOT 693 ? betalen voor 2 kinderen. Gezien mijn financi?le situatie heb ik om een tijdelijke verlaging hiervan verzocht en dit is door de rechtbank afgewezen omdat in zelfstandige ben. Nu beschouwt de nieuwe partner van mijn ex dit als een oorlogsverklaring en zoekt hij alles om mij het leven zuur te maken. Kan ik hiertegen iets doen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 02 mar 2007 15:29

Nee, je hebt zelf dit akkoord tot stand helpen komen.

Dat lijkt me de basis. uitzonderingen kunnen, maar doorgaans wordt er niet snel van afgeweken

RR

BBE
Topic Starter

#3 , 05 mar 2007 11:31

Bedankt RR.

Ik ben akkoord met de overeenkomst, hetgeen waartegen ik mij tracht te verzetten is het onophoudelijk gepest door mijn ex en haar nieuwe man. Ik voldoe aan alle verplichtingen opgegeven in EOT doch zij gunnen mij geen leven. Laatst heeft zij klacht ingediend bij de politie dat ik haar zou geduwd hebben... Zij zetten ook de kinderen op tegen mij enz... hiertegen wil ik iets kunnen doen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”