verzoekschrift ivm beheer geld van de kinderen

adelheid
Topic Starter
Berichten: 18
Locatie: Oostduinkerke

verzoekschrift ivm beheer geld van de kinderen

#1 , 12 jan 2007 14:03

Naar aanleiding van misbruik van mijn ex van de kinderrekening (die we gemeenschappelijk beheren) en alle wantoestanden daaromtrent, richtte ik via mijn advocaat een verzoekschrift aan de vrederechter. Ik vraag daarin om -gezien de problemen- alleen de kinderrekening te mogen beheren. Tevens vraag ik in naam van de kinderen het ontvreemde geld terug. Voor al die dingen heb ik naar mijn mening en die van mijn advocaat sluitende bewijzen. Vandaag ben ik bijna misselijk geworden van de besluitvorming van de tegenpartij. Ze draaien de zaak zo om dat ik de schuldige lijk, de tekst staat vol laster, er staan zelfs flagrante leugens en aantijgingen in. Mijn advocaat stelt me gerust dat de vrederechter best wel het onderscheid ziet tussen bewijzen en geschrijf, maar ik voel me er niet gerust op. Wij mogen nogmaals onze besluiten formuleren. Nu is mijn vraag, heeft mijn advocaat gelijk door niet de hysterische, lasterlijke toer op te gaan, maar nuchter bij de feiten te blijven? Of heeft hevige grootsprekerij zoals van de tegenpartij toch effect op iemand als een vrederechter...

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Jorre

#2 , 12 jan 2007 16:52

Geef je raadsman maar gelijk.

De logische en redelijke mens haalt het meestal boven de lasterlijke.
Een vrederechter laat zich niet gauw intimideren.
Toon je vastberadenheid, staaf met bewijzen, maar laat niet in je kaarten kijken door de tegenpartij.

Bereid rustig je conclusies voor en overleg goed met je raadsman.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”