Hoi,
bijna 7 jaar geleden wilde mijn ex scheiden van me.
Ik had toen al een vermoeden dat ze me regelmatig bedroog.
Ons zoontje was toen net 1 jaar en ze ging terug bij haar ouders wonen. We deden week/week voor ons zoontje.
2 maand na de scheiding ging ze samenwonen met iemand anders in een apartement.
Na zwanger te zijn van hem kopen ze samen een heel klein huisje.
3 jaar later ging ze bij hem weg om terug naar haar ouders te gaan wonen.
Hij was heel agressief, dronk veel, had fysiek geweld gebruikt tegen haar.
Een 6-tal maand daarna ontmoet ze opnieuw iemand waarmee ze direct gaat samenwonen.
Met deze persoon klikte het direct met mijn zoontje, hij was er heel goed voor.
Dit weekend verhuist ze opnieuw naar haar vorige vriend nadat hij een jaar in behandeling geweest is, hij ging zelfmoord plegen, had een drankprobleem (meermaals betrapt toen hij vrij veel dronk en daarna nog naar huis moest rijden met mijn kind in zijn auto) en financieel staat hij bij schuldbemiddeling.
Mijn zoontje wil niet terug naar daar gaan, hij is doodsbang van hem, die jongen trekt zijn eigen kind voor op alles. Hij vind het daar niet leuk, terwijl mijn ex nu bij hoog en laag beweerd dat hij verandert is en mijn zoontje hem toch graag heeft. Bij mij durft hij dan wel zeggen dat hij daar niet graag is.
Mijn zoontje heeft net zijn 1e leerjaar opnieuw gedaan en was helemaal opengebloeid bij haar laatste vriend.
Ik ben bang dat hij opnieuw helemaal zal toeklappen zoals vroeger of zelfs opnieuw zitten wenen dat hij terug naar zijn mama moet gaan zoals vroeger.
Alvast bedankt.
Mvg,
Dieter.
Kan ik het hoederecht opvragen? Ik zie het niet zitten om hem nog langer naar haar te sturen zolang ze haar verstand niet op een rij heeft en niet leert denken aan haar kinderen ipv aan zichzelf.