Schoolkeuze co-ouderschap

Padre
Topic Starter

Schoolkeuze co-ouderschap

#1 , 30 jun 2011 14:23

Hallo,

nadat mijn ex mij bedrogen had zijn we nu zo'n 6 jaar uit elkaar.
Der is indertijd een akte opgemaakt bij de notaris waarin alles beschreven is.
Co-ouderschap week-week.Nu hij voor de tweede keer het 1ste leerjaar gedaan heeft
twijfel ik of de schoolkeuze wel goed was.Der zijn een aantal punten waar ik me niet mee kan vinden.
Der is volgens mij meer uit ons kind te halen.

Ik heb het met mijn ex al over gehad maar die wil natuurlijk van geen wijken weten daar de school 5 min van haar deur
gelegen is.
Ik rij namelijk al 5 jaar 2 uur van en naar het school en wij beginnen het ook financieel moeilijk te hebben met als gevolg ik geen auto meer zal hebben.
Der staat wel in de opgemaakte akte dat ,ik de schoolkeuze aanvaard zolang het voor mij mogelijk is.Van zodra het niet meer mogelijk zou zijn zou de school
eigenlijk in het midden moeten liggen.

Ik weet dat het voor het ons kind niet makkelijk zal zijn om van school te veranderen,andere vriendjes,andere omgeving.

Nu is mijn vraag hoe leg ik dit het beste aan boord om van school te veranderen en ben ik iets met de opgemaakte akte?

mijn dank!

Padre

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
lucgescheiden

#2 , 30 jun 2011 17:04

"wij beginnen het ook financieel moeilijk te hebben "
Mogelijk vormt dit een gewijzigde omstandigheid die u kan voorbrengen?
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”