z magistraten welke psy kindermoord honoreren meedeplichtig?

roderidder
Topic Starter
Berichten: 2946
Contacteer: Website

z magistraten welke psy kindermoord honoreren meedeplichtig?

#1 , 02 jan 2007 22:53

Als een ouder een kind seksueel misbruikt, niet om zijn seksuele behoefte's te bevredigen maar enkel om de andere ouder te kwellen dan is de schade aan een kind groot.

Volgens Kinderpsychiater Dr. prof. Gardner kan PA Parental Alienatien het kind nog erger schade dan sexueel misbruik

Het lijkt me haast ondenkbeeldig dat magistraten willens en wetens met kennis van zaken het seksueel misbruik van de vader zouden honoreren met een nulomgang voor de moeder om de rust in de situatie te brengen.

Ondanks het vernietigende effect van PA voor het kind, is het een dagdagelijkse praktijk van diverse magistraten om ouders (vaak moeders) die hun kind achterhouden nog te honoreren in nog meer omgang (en zelfs exclusief gezag)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Topic Starter
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#2 , 02 jan 2007 22:55

Dit moet eindigen ! De verantwoordelijke magistraat voor Belgie (de verantwoordelijke minister, is de minister van justitie) is de Procureur Generaal van Antwerpen. Als ik een brief in het midden van de zomer naar Siterklaas stuur, heb ik meer kans op antwoord als dat de Procureur Generaal antwoord op mijn schrijven.

Strafrechterlijke procedures lastens magistraten lopen jaren en blijven steken in "het geheim van het onderzoek". Burgerlijke procedures met de magistraten als andere partij verzanden in procedurekwesties waarbij de hypocretie erafdruipt.

Mijn stelling:
Mijn stelling is dat magistraten dewelke Parental Alienation (psychische oudermoord bij kinderen) honoreren medeplichtig zijn.

vb:
De jaarlijkse 17000 klachten wegens achter/verborgen van miderjarigen hebben zoals de praktijk uitwijst bijna altijd prioriteit nul (COL 08/2005)

vraag:
Hoe kan je nuttige inlichtingen omtrent de opvoeding van je kind bekomen v/d Procureur generaal?

Nb: Het College van PG heeft in '96 een impuls gegeven om gerechtelijke uitspraken inzake verblijfsregelingen van kinderen niet meer afdwingbaar te maken via de gerechtsdeurwaarders (verbod om manu militari op te treden), inmiddels is de wet veranderd en zelfs in de titel staat iets over de gedwongen tenuitvoerlegging, maar er is geen gerechtsdeurwaarder in het land die nu precies kan vertellen hoe nu de vork in de steel zit (het verbod is er nog steeds omdat het niet opgeheven is)

bijlage: kort videofragment
Afbeelding

http://www.f4j.be/video/061110_Kinderps ... eling1.wmv

RR
Laatst gewijzigd door roderidder op 03 jan 2007 14:24, 1 keer totaal gewijzigd.

robert
Berichten: 146
Locatie: Limburg

#3 , 03 jan 2007 09:11

rodenridder : Het lijkt me haast ondenkbeeldig dat magistraten willens en wetens met kennis van zaken het seksueel misbruik van de vader zouden honoreren met een nulomgang voor de moeder om de rust in de situatie te brengen.


Een knuppel in het hoenderhok : ??n dader op vijf is een lady.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”