#8 , 20 jun 2011 16:27
Mijn ex kan niet tot rede gebracht worden,hij weigert ieder contact met mij, waarschijnlijk mag hij niet van zijn vriendin.Vorige week is hier een brief toegekomen voor hem om geld te ontvangen.Heb hem 2 maal gebeld maar hij nam niet op.Heb 2 smssen gestuurd om te vragen om er om te komen en te tekenen voor ontvangst.Geen antwoord.De advocaat zal hem nu doorsturen naar de bemiddelaar maar ik moet hiervoor wel betalen aan de advocaat.Iedereen weet wat het kost als een advocaat een brief moet sturen.
De echtscheiding is er een op basis van feiten.In november is er via het vredegerecht afzonderlijke woonst aangevraagd door mij wat goedgekeurd is.Zijn adres is al veranderd van 25 november 2011. Hij woont samen met zijn vriendin,hij geeft ook toe dat hij een buitenechtelijke relatie heeft.Op het vredegerecht is ook aangevraagd mij te vrijwaren van zijn schulden.De lening waar het over gaat is een samenvoeging van zijn schulden van voor het huwelijk(bewijzen op papier)maar ik heb deze lening destijds mee getekend.Momenteel moet er nu nog 3 maand betaald worden,er is geen achterstand maar doordat hij in collectieve gegaan is zal er nu maar binnen een paar maanden een afbetallings plan opgesteld zijn, dus kloppen ze nu ook bij mij aan de deur.De reden waarom hij in collectieve gegaan is ,is mij ook niet duidelijk want er waren geen achterstanden tot hij de woning heeft verlaten en dan weigerde nog iets mee te betalen.De lening heeft hij ondertussen al aangezuiverd.Misschien heeft het iets te maken met zijn advocaat want er zit nu een serieuse afrekening bij zijn schulden van zijn advocaat.Hij heeft altijd geweigerd om het onderhoudsgeld te betalen , misschien heeft zijn advocaat gezegd zo kan ik niet verder werken,ik weet het niet.De reden waarom hij in hoger beroep gaat is ook om van het onderhoudsgeld af te raken.Hier is dan ook het probleem dat zij niet op de grond van de zaak gaan ingaan of ik al dan niet een verhouding zou gehad hebben, dit zal maar ter sprake komen bij de echtscheiding zelf.De rechter in kortgeding is hierin fair geweest en het voorlopige onderhoudsgeld toegekend op basis van solidariteit in het gezin.Hoe de rechter in hoger beroep gaat oordelen weet ik niet.
Alle uitgaven zijn netjes verzameld maar die moeten in de vereffening komen.Ook heb ik klacht ingediend tegen hem wegens schriftvervalsing omdat hij het paard op mijn naam heeft laten zetten om mij voor alles aansprakelijk te stellen.De bewijzen heb ik ;er is klacht ingediend bij de politie en als het niet geseponeerd word zal dit voor hem correctionele worden.
Ook nog een klacht wegens slagen en verwondingen,waar een getuige bij was,er is een medisch attest aanwezig en fotos genomen van de verwondingen.Mr hoort dit op het vredegerecht zeggen,gaat vandaar naar de politie en dient klacht tegen mij in wegens slagen en verwondingen,legt een attest voor waarop geen enkele verwonding vermeld staat en laat bij de politie fotos nemen met de vermelding dat zijn verwondingen al weg zijn.En zo kan ik maar door gaan.Alles is dus echt wel al volgens de advocaat gebeurd en via het gerecht.Wat de goederen betreft heeft hij moeten een inboedel beschrijving neerleggen voor zijn collectieve waar hij natuurlijk niet alles heeft opgezet,dus denk ik er inderdaad aan ook dingen hier te vergeten,ik vermoed dat hij die ook zal mee hebben.
Ondertussen rijd hij hier geregeld rond in de straat,waar hij echt niet moet zijn, ben ik vorige week bijna moedwillig aangereden niet door hem maar door een onbekend persoon.Deze persoon was me de week daarvoor ook al eens gevolgd enz...
Het is om gek van te worden