Kindergeld nog niet ontvangen

Günther
Topic Starter
Berichten: 81

Kindergeld nog niet ontvangen

#1 , 11 jun 2011 10:55

Ik heb deze maand nog geen kindergeld ontvangen. Is er iemand die hetzelfde voorheeft. Normaal wordt dit toch altijd zeer stipt gestort.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Corinne
Berichten: 44

#2 , 11 jun 2011 11:03

Ik denk dat er niks anders op zit dan te wachten tot dinsdag en dan eventueel bellen.

Bij welk kinderbijslagfonds bent u?

Ik had het donderdag al (via Securex)

Kimmeke78
Berichten: 7

#3 , 11 jun 2011 11:23

RSZPPO

Reclame

kristin
Berichten: 204

#4 , 11 jun 2011 11:33

ik ben ook bij RSZPPO, en zij waren deze maand ook iets later dan anders.
Ik vermoed met de feestdag.

Kimmeke78
Berichten: 7

#5 , 11 jun 2011 11:37

Ok, bedankt. Dan maar afwachten tot dinsdag.

kristin
Berichten: 204

#6 , 12 jun 2011 09:05

Ok, bedankt. Dan maar afwachten tot dinsdag.
bij mij stond het er donderdag op (9/6), normaal staat het er de 5de al op

Vealing
Berichten: 23

#7 , 13 jun 2011 08:10

Voor zover ik weet wordt nu (sinds februari of maart) elk fonds verplicht om op de 8ste te betalen.
(de RSZPPO valt wel onder een iets andere wetgeving aangezien deze geen deel uitmaakt van de nationale repartitie - ze krijgen hun geld op een andere manier dan bvb Securexx, Partena, RKW,...) Ik ben niet zeker dat die daar ook onder valt, daarvoor was het krantenartikel in februari niet specifiek genoeg.
Als je per cheque wordt betaald kan het zijn dat die de mist is ingegaan (http://www.rszppo.fgov.be/nl/burgers/do ... ren_gp.htm" onclick="window.open(this.href);return false; om op een bankrekening te kunnen betaald worden)

Terug naar “Echtscheiding”