Gezocht: gescheiden vaders voor wetenschappelijk onderzoek

dikkie100
Topic Starter
Berichten: 1

Gezocht: gescheiden vaders voor wetenschappelijk onderzoek

#1 , 18 dec 2006 22:43

Dag iedereen,

ik ben avondstudent sociologie aan de Universiteit Antwerpen. In het kader van het vak leeronderzoek ben ik op zoek naar mannen met kinderen, wiens relatie de afgelopen 2,5 jaar is be?indigd, om te interviewen. De bedoeling is om een wetenschappelijke studie te maken over (echt)scheiding.
Die mensen (vaders) moeten voldoen aan volgend profiel:

mannen met kind/kinderen (kinderen wonend bij moeder of vader, co-ouderschap, bezoekrecht/geen bezoekrecht, andere regeling) feitelijk gescheiden van hun gezin (voormalig samenwonend of gehuwd) die maximaal 2,5 jaar van hun gezin gescheiden zijn.
De scheiding hoeft niet wettelijk of officieel te zijn, wel apart wonen van het gezin.
Leeftijd: onbelangrijk


Vraag :
wie kent een man of mannen die aan dit profiel voldoen ? Kan je dan even contact opnemen met mij via dirk.mertens@student.ua.ac.be , via tel: 0498/738.783.

Uiteraard is dit een wetenschappelijk onderzoek waarbij alle gegevens vertrouwelijk worden behandeld en de persoon volstrekt anoniem blijft.
Graag een seintje als je iemand kent die hiervoor in aanmerking komt. De interviews worden normaal gezien gepland eind december of eind januari/begin februari.
In samenspraak met de kandidaat wordt dan een geschikte plaats en data afgesproken.
Voor een representatief onderzoek heb je vele kandidaten nodig, dus mag ik je vragen om deze mail door te sturen , zodat ik aan het vooropgestelde aantal respondenten kom. Als jullie nog vragen hebben stel ze gerust.


Alvast bedankt! Dirk

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!