bezoekregeling verminderen

netjuh1976
Topic Starter
Berichten: 1

bezoekregeling verminderen

#1 , 08 mei 2011 10:57

Ik ben sinds 2009 gescheiden, na een relatie van 10 jaar, waarvan meneer mij 6 jaar psychisch en lichamelijk heeft mishandeld.
Ik ben er weer bovenop, dankzij psychologen, therapieën, en de hulp van van mijn huidige man.
Ik heb samen met mijn ex-man een zoon van bijna 9 jaar.
De bezoekregeling is als volgt: de ene week van woensdag tot maandag ochtend, de andere week van woensdag tot donderdag ochtend.
dat laatste wordt binnen zeer korte termijn alleen een woensdagmiddag (staat in het vonnis van de rechtbank)
Wij verdenken mijn ex-man er van dat hij mijn zoon stelselmatig psychisch mishandeld. We hebben nu melding gemaakt bij het AMK.
Mijn zoon MOET bij mijn ex in bed slapen, anders is mijn ex-man zo bang.
Hij komt beloftes niet na (uitreikingen op school ed) en beschuldigd dan mij hiervan, (mama is zo sluw, die komt ook, en die wil ik niet zien).
Ik ben van mening, dat je er voor je kind komt en niet voor je ex.
Mijn zoon mag met moederdag niet bij zijn moeder zijn, want meneer had andere plannen gemaakt. Terwijl mijn zoon dit wel graag wilde...
Hij neemt mijn zoon mee, op zaterdagavond, naar het plaatselijk café of naar vrienden, waar hij tot diep in de nacht moet zitten op de bank met zijn nintendo. We hebben getuigen dat hij tegen mijn zoon vervelende uitlatingen doet tegenover mijn zoon over mij en mijn huidige man (mama doet niks leuks met jou, en ik zorg goed voor jou he... je stiefvader die spoort niet, kan niet eens voor zijn eigen kind zorgen, van papa krijg je wel nieuwe dingen he, van mama alleen maar tweedehands dingetjes)
Meneer staat op datingsites en heeft hier ook foto's van mijn zoon op staan.
Meneer heeft ook een strafblad, heeft mijn ouders aangevallen in hun eigen woning. Hij is hiervoor veroordeeld.
Onze advokaat is het op dit moment ook helemaal zat, door alle leugens die hij verspreid.
Ik wil graag weten wat mijn kansen zijn, om de bezoekregeling die door de rechtbank is uitgesproken, in mindering te brengen naar 1 weekend in de 2 weken.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Berichten: 2946
Contacteer: Website

#2 , 08 mei 2011 13:29

Vind je zelf niet dat je kind bij U dient thuis te komen ipv "op bezoek"? Het is dus geen bezoekregeling maar een verblijfsregeling!
Stel je voor ... van zodra de ouders scheiden heeft een kind geen thuis meer maar moet het altijd maar ergens "op bezoek".

Kan je eens twee lijsten maken nl. de goede eigenschappen van de andere ouder en de slechte eigenschappen
Tracht ook eens die lijst voor U op te maken door de ogen van de vader

Dat stelt ons iets beter in staat om iets over kansen te vertellen

RR

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”