co-ouderschap

fientje 5
Topic Starter
Berichten: 1

co-ouderschap

#1 , 27 apr 2011 16:50

hello,heb co-ouderschap van men zoontje van 5jaar nu ,hij was pas 6maand als de papa de co-ouderschap is toegewezen ,stond verbaast want ik gaf nog steeds borstvoeding en dat ik daardoor moest stoppen.rond drie jaar wordt men zoontje onthandelbaar ,heb comité van jeugdzorg hulp gevraag,zij zeggen dat men zoontje door de co-ouderschap zich zelf niet terug ka vinden ,de papa te streng en bij mij ontploft die van de stress en wordt los.zolang ik steeds ja zeg ga alles goe met de papa,hij vraag te veranderen met de vakantie doe ik ,dus kwam niet meer overeen met de papieren van de vrederechter ,daarna weer verandere zonder niks te zeggen en kon er niks tegen doen want klopte weer volgens de papieren.dan ruzie maken over en pas die hij mij niet terug wil geven ,betalingen van school ook niet ,doe niet de kleine naar de turnles of dansles.ben het beu en ga naar de jeugdrechtbank om een sociale onderzoek te doen want zo kan niet verder voor de kleine ,wil hem niet afnemen maar een oplossing voor de kleine heeft comité ook gezeg dat co-ouderschap voor men zoontje geen goe gaat doen en laters een kind zal zijn met veel problemen overal,wie kan mij tips geven hoe ik men zoontje kan helpen en wat moet ik juist vertellen aan de rechter,schijnt dat als je veel slecht veteld dat tegen u kan zijn,is dat zo ?
ben hoopeloos en wil men zoontje zijn rust geven en kind blijven

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Bijtje
Berichten: 755

#2 , 27 apr 2011 21:15

Co-ouderschap : Dit hebben jullie sowieso, ongeacht de verblijfsregeling
Gelijk verdeelde verblijfsregeling heet verblijfsco-ouderschap

Hoe meer u onderzoeken gaat uitvoeren om te bewijzen dat een eerlijk verdeeld verblijf slecht voor uw kind zou zijn, hoemeer ik als rechter zou denken dat de verblijfsregeling wél het beste voor uw kind is...

Wat u het beste kunt doen ... in mijn ogen ... uw kind zoveel mogelijk steunen doormiddel van de papa zeker en vast niet in een slecht daglicht te stellen en eens met de papa over de opvoeding praten. Wat jullie zoal belangrijk vinden enzovoort en misschien vinden jullie een gulden middenweg waarin de papa iets minder streng is en u iets strenger. En als dit niet zo is ... dan kan u uw kind enkel maar aanmoedigen om met de verschillen te leren leven. Het is net goed dat ze leren omgaan met verschillende mensen en situaties.

Ik kan uit uw verhaal ook niks afleiden wat schadelijk zou zijn voor uw kind. U heeft het over veel praktische zaken die vooral u persoonlijk storen. En inderdaad ... de andere ouder slechtpraten kan weleens slecht voor u uitdraaien wat ook logisch is, een kind ziet zijn twee ouders immers graag en de ene kan de andere nooit vervangen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”