ik koop de woning na de echtscheiding, maar

maybriers
Topic Starter
Berichten: 1
Locatie: tessenderlo

ik koop de woning na de echtscheiding, maar

#1 , 11 dec 2005 18:28

de notaris vermelde bij de onderlinge overeenkomst, dat de overeengekomen som verminderd werd met het nog te betalen onderhoudsgeld door mijn man. Hiermede kan ik maar die som(waar het onderhoudsgeld al vanaf werd getrokken) lenen. Nochtans was er eerst gezegd dat dit geen invloed zou hebben op een lening. Nu sta ik dus met mijn rug tegen de muur, of niet. Ik wil dat onderhoudsgeld uitbetaald zien apart van de som die we overeenkwamen voor de verkoop van de woning. Kan ik hier nog iets aan doen. Ik dacht dat de uiteindelijke verkoopsakte van de woning toch nog kon aangepast worden, volgens mijn notaris (die al meer dan genoeg fouten heeft gemaakt) is dit onmogelijk.op 18 januari kom ik voor de laatste keer op verzoening bij de rechtbank. Tevens zou ik graag te weten willen komen of men klacht kan indienen tegen een notaris en waar ik daarvoor terecht kan.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
sperwer
Berichten: 1155

#2 , 12 dec 2005 09:01

als je de overeenkomst heb getekend dat het huishoudgeld van de koopsom word afgetrokken dan zal daar weining of niets aan verandert kunnen worden. Dit is een contract dat waar je mee akkoord ging en bij een notaris en reeds op de rechtbank hebt getekend. Een notaris aanklagen is zeer moeilijk en zeer duur. Als je al een advocaat vindt die het wil doen.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”