Betrekking tot het ouderlijk gezag

Chantale Raymaekers
Topic Starter

Betrekking tot het ouderlijk gezag

#1 , 13 apr 2011 01:11

Vraagje:

- Vandaag 12/04/2011 moest ik naar de rechtbank ivm boven vermelde zaak. Mijn raadsman heeft me zwaar teleurgesteld
(IK HOU HET HEEL KORT)...hij vroeg zonder
mijn toestemming of overleg naar een UITSTEL op de zitting! Nu moet ik weeral paar maanden wachten...sh*t. Besta er een oplossing om
zelfst naar de Procureur des Konings te gaan, een uitleg geven of een andere Datum te vragen?

WEET NIET WAT DOEN & MIJN PIJN VERGAAT NIET

MVG

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Nick13

#2 , 14 apr 2011 13:34

als U bent geregistreerd als slachtoffer in de zaak kan je om een onderhoud verzoeken, eventueel is dit met de procureur maar meestal zal het een ander medewerker zijn.
verandering van datum kan naar mijn mening alleen door Rechter (ter zitting ?)
een goede communicatie en overleg met advocaat is absoluut noodzakelijk !

mvg.

roderidder
Contacteer: Website

#3 , 14 apr 2011 18:16

kan je eens een korte omschrijving geven waarover het gaat?
Een pdk kan als de omstandigheden dat vereisen een dergelijke zaak om dringende reden prioriteir voor de jeugdrechter brengen bijvoorbeeld als de minderjarige op dat ogenblik in groot gevaar is.

De kans bestaat dat je je beter naar de Klaagmuurstraat nr.1 in Jeruzalem stapt dan naar de lokale PDK of de PDK-generaal omdat de kans van een gevoel van ontchoocheling kleiner is. PDK's vinden het meestal niet nodig om naar hun volk te luisteren in opvoedingszaken buiten de rechtzaal waarbij ze wel een bevoegdheid (en geld) krijgen om het volk te vertegenwoordigen. Geen enkele pdk die ik ken die ergens per maand een vast spreekuur voor de burgers voorziet wat volgens mij toch een minimum aan dienstverlening aan de maatschappij zou kunnen zijn. Voor een advocaat of studiegenoot gaat hun deur doorgaans sneller open en hierbij heb ik grote bedenkingen of zoiets wel rechtvaardig is.

RR

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”