overspel,wat kan

kristatje
Topic Starter

overspel,wat kan

#1 , 27 mar 2011 12:25

ik ben al 10 feitelijk gescheiden ;ik huur een apartement me vriend logeer soms bij mij ,maar ze adres is niet bij mij ,me man wil me nu laten pakken op overspel ,ik betaal onderhoudsgeld voor de kinderen ,en hij leef van invalditeit,
kan hij dan meer onderhoudsgeld eisen ,kan hij ook onderhoudsgeld voor hem dan vragen
wat kan en mag bij overspel ,want er liggen wel kleren en mannen gerief bij mij ,
en voor wat kan me overspel gebruiken ,we hebben in juni al een kortgeding gekregen dat ik het echtelijk dak mochte verlaten maar die is in dec vervallen ,

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Juridisch actief: Nee

#2 , 27 mar 2011 13:32

na tien jaar verlating bestaat toch de mogelijkheid om op korte termijn te scheiden. Mening tegenpartij doet er dan niet meer toe.
Overspel dient bewezen te worden.... deurwaarder kan binnen tussen 05 en 21 uur dus vriend moet binnenkomen steeds NA 21 uur en weg VOOR 5 uur en dan is er wettelijk geen bewijs....
Indertijd kwam politie en werden er zelfs vaststellingen gedaan in bed ... langs beide zijde warm , kleding in kast, badkamer idd tandenborstel maar ook wasmand enz enz alles maar dan ook alles dat tot bewijs kon dienen werd beschreven in het PV, ook de verklaringen .... ' hebt u vleselijke gemeenschap gehad met mevrouw, ... mijnheer' echt waar hoor.
Dus asap naar een advocaat want wat u in eerste regels stelt zou wel eens kunnen....

kristatje
Topic Starter

#3 , 27 mar 2011 17:09

me vraag is wat kan de finacieele gevolgens zijn ;ik heb een loon van 1200e kbetaal 500e onderhousgeld voor de kinderen,ik heb 10j voor deze man gewerkt zonder dat hij ooit papieren van invaliditeit in orde heeft gemaakt,doordat ik weg ben ,is hij naar ocmw geweest,en hebben zij ze invalditeit inorde gedaan hij heeft 1500e en nogmaals 1500ekindergeld ,kunnen ze me wegens overspel me meer te doen betalen voor onderhoudsgeld ,of zou ik voor hem ook moeten betalen ,als ik de eerste keer in juni een voorlopig vonnis heb gekregen voor 6 maanden ,heb ik dat via mij advocaat aangevraagdt,die beweerde dat ik nooit iets voor me man ging moeten betalen ,en dat ik gelijk wie mochte binnen nemen ,die advocaat heeft noooit gepraat over overspel,en die wist dat ik een vriend had ,het was geen prodeo,heb 600e betaaldt om een voorlopig vonnis te bekomen ,zeg nu dat ze me betrappen kunnen ze het loon van me vriend erbij betrekken ,want ik wil me vriend niet opzadelen met de miserie ,ze zeggen altijd de vrouw is een uitzuiger,maar ik heb zo man en ik wil me echtscheiding op een heel deftig manier laten doen voor de kinderen ,maar dat doe hij niet .nachtelijke sms uitschelden voor hoer kan ik dat gebruiken tegen hem
bedank als er iemand me eens raad geeft,

Reclame

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#4 , 27 mar 2011 17:12

herles mijn tekst eens aub

Terug naar “Echtscheiding”