alles kwijt , waarschuwing vermijd een vechtscheiding

vechtscheiding
Topic Starter

alles kwijt , waarschuwing vermijd een vechtscheiding

#1 , 25 mar 2011 12:51

Geachte mensen
Mijn website was niet de bedoeling om de slechte kanten van een scheiding aan het daglicht te stellen ( gezinsdrama’s , politie pv , attesten en alle andere bewijzen )
Maar als je van alles bewijzen hebt en nog nooit gehoord bent geweest of zovele andere getuigen nog nooit gehoord zijn bestaat er geen privacy meer . Gewoon een waarschuwing en hoe je beter een vechtscheiding mijd . Er staan ook wel degelijk positieve boodschappen in ( Ipos onderzoek , bilocatie , scheidingsbemiddelaar verplicht maken , enz ) Ik staan voor alle suggesties open en kan alle hulp gebruiken.
Alle suggesties om een procedure te starten voor het hof van Straatsburg zijn ook welkom . De mensenrechten zijn in mijn geval genoeg geschonden .
Alles afpakken om tenslotte te ontsporen is zeker geen goed voorbeeld .
Daarom mensen denk 2 maal na voor je scheiding inzet en vergeet vooral je kinderen niet want door egoisme kom je niet ver .
Van een gewezen huisvader
http://www.vechtscheiding.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
mijn oudste zoon (9 jaar) gaat naar zijn 3 de school op nog geen jaar tijd

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Fore

#2 , 25 mar 2011 13:48

De site is nogal schreeuwend.

Ik zou die bewegende teksten en al die flashy kleurtjes een beetje vermijden. Dit zorgt alleen voor hoofdpijn tijdens het lezen.
Ik zou toch ook oppassen met foto's van kinderen op een openbare site te plaatsen.
Ook met het publiceren van namen, dit kan beschouwd worden als laster en eerroof

Voor de rest Succes
"Lachen is de kortste afstand tussen mensen." - J.F.Kennedy

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”