gedwongen

nordic walker
Topic Starter

gedwongen

#1 , 22 jan 2011 16:34

Mijn ex-vrouw heeft mij gedagvaart en we moeten volgende maand voorkomen bij de RECHTbank van EERSTE AANLEG. Nu staan er in die DAGVAARDING voorwaarden van de RAADSMAN van mij ex-vrouw die ik hoogstmerkwaardig vind en zeer zwaar om mee te leven moest het zo worden.

1,afzonderlijke woonst met de mogelijkheid tot uitdrijven desnoods met openbare macht

2,gezamelijk ouderlijk toezicht over ons dochtertje doch met inschrijving op het adres van haar moeder(Ik zou ons kindje volgens die brief aleen mogen zien onder toezicht)terwijl er nooit sprake is geweest van enig geweld naar het kind.

3,Ik word in de brief verplicht tot onderhoudsbijdrage van €150/maand!!! (zijn toch zoveel omgangsvormen)

4,ben verplicht de helft van de hypothecaire lening te blijven betalen volgens de brief(ex wil me maar al te graag koste wat het kost uit het huis)

De brief staat vol met plichten en sancties waar ik mij aan moet houden kan dit zomaar alemaal en hoe gevoelig is één rechter daar voor

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Drone

#2 , 22 jan 2011 16:43

uw ex-vrouw kan eisen wat ze wilt, het is aan de rechtbank om te oordelen wat zij 'krijgt'.

bent u niet akkoord als er een uitspraak is, kan u altijd in beroep gaan.

beste is dat u zelf een advokaat onder de arm neemt.

roharro
Juridisch actief: Ja

#3 , 22 jan 2011 20:11

U hebt hetzelfde recht om veeleisende voorwaarden te stellen. Het motto is "veel vragen om weinig te krijgen".
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”