adres ophalen kinderen bezoekrecht

enrique
Topic Starter

adres ophalen kinderen bezoekrecht

#1 , 07 nov 2010 20:25

hallo, mijn exvrouw komt ons kinderen al heel lang ophalen bij mijn vriendin omdat we daar zondags altijd zijn , mijn vraag is kan ze me verplichten om op mijn domicile te zijn op zondagavond of kan ik via gerechtelijke weg of andere weg ze toch bij mijn vriendin laten ophalen ?

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
JPV
Juridisch actief: Ja

#2 , 07 nov 2010 20:28

is adres vriendin voor haar een grote omweg? lijkt me nogal belangrijk om te weten

enrique
Topic Starter

#3 , 07 nov 2010 20:36

van bij haar tot mijn domicile is het 15 km en van bij haar tot mijn vriendin is het 32 km

Reclame

Rebel-with-a-cause

#4 , 08 nov 2010 08:41

Is er een adres vermeld in het vonnis?

eylis

#5 , 08 nov 2010 10:11

Als het een langere afstand betreft heeft uw ex een punt. Anderzijds is het uw recht te logeren waar u wenst mét de kinderen.
Zelfs als u op een bepaald adres gedomicilieerd bent mag u logeren, verblijven op weekend zijn waar u wenst. Dat is persoonlijke privacy waar uw ex zich niet in mag mengen.
Hoe dan ook; wekelijks moet ze een meerkost voor benzine betalen voor (2X 17 km=) 32 km. Dat is niet niks..; dus stel haar voor dat u die verplaatsing vergoed.
Dan is het probleem opgelost.

Franciscus
Juridisch actief: Nee

#6 , 09 nov 2010 19:17

of u een week brengen en halen en zijn ook.
Het is het vonnis dat telt maar als de ex-en overeenkomen kan alles

Terug naar “Echtscheiding”