vraagje

mm
Topic Starter

vraagje

#1 , 06 nov 2006 20:26

ik ben gescheiden en heb een zoontje van 6 jaar.Ik ondervind als die van zijn vader komt vertelt hij altijd dat hij mee geweest is op cafe met zijn vader.Is dan ook de eerste dagen thuis heel moe.De bezoekregeling voor de vader is om de 14 dagen in het weekend van vrijdag 18uur tot zondag 18 uur.
Zijn der bepaalde wetten of zo die zich uitspreken over die bezoeken aan cafe met zo een jong kind,kan ik daar iets tegen doen om mijn kind uit die cafe's te houden?Zijn der wettelijk uren vastgesteld waarbij een ouder met zijn kind van 6 jaar niet mee mag op cafe zitten???

hopelijk kan der mij iemand helpen

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roderidder
Contacteer: Website

#2 , 07 nov 2006 00:41

Indien het "erover is" kan je het gaan melden bij de politie.

Let wel: een caf? lijkt me een sociaal plaats waar je contacten met anderen onderhoud / vrienden maakt / samen eens een georganiseerde uitstap doet etc. etc.

Stel je wenst binnen afzienbare tijd een eerste communie te vieren samen met je familie/vrienden. Je kiest de voetbalkantine in je buurt uit om het feest te laten doorgaan.

Je merkt dat het niet eenvoudig zal zijn een wet te laten goedkeuren dat kinderen verbied een caf? te betreden, een verbod krijgen om op een stoel op een terrasje te mogen zitten etc.

Reclame

Terug naar “Echtscheiding”